0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт Про проходження організаційної практики в готелі Брістоль (ID:128148)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 25
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Вступ………………………………………………………………………………….3 Розділ І. Оформлення на практику: знайомство з базою практики………………4 1.1. Знайомство з характером діяльності підприємства……………………4 1.2. Знайомство з матеріально технічною базою підприємства………..…..5 Розділ ІІ. Менеджмент як система управління готелем:…………………………6 2.1. Принципи та правила підбору кадрів на підприємстві…………..…….6 2.2. Види навчання персоналу та методи стимулювання………..…….…...8 Розділ ІІІ. Організація роботи в службі прийому та обслуговування…………..11 3.1 Структура та функції служби СПО готелю «Bristol»…………………. …….11 3.1.1 Прийом та реєстрація гостей…………………………………..……...11 3.1.2 Організація надання додаткових послуг……………………………..13 3.1.3 Організація розрахунків в готелі. Нічний аудит……………….……16 3.1.4 Рекламна та інформаційна діяльність готелю «Bristol»…………….17 Розділ ІV. Маркетингова діяльність в готельному комплексі……………….…19 4.1. Якість обслуговування туристів у готелі……………………….……..19 4.2. Особливості управління якістю обслуговування………………..……20 4.3. Фактори впливу на якість обслуговування в готелі……………….…22 Висновки……………………………………….………….……….………………24 Список використаної літератури………………………………………………....25
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Я проходила організаційну практику в готелі «Брістоль». За свою історію в більше 100 років готель «Брістоль» завоював славу найрозкішнішого готелю Європи, улюбленим місцем відпочинку, що став, для великих письменників, політиків і багато інших не аби яких осіб. Сучасне готельне підприємство надає споживачам не лише послуги проживання та харчування, але і широкий спектр послуг транспорту, зв’язку, розваг, екскурсійне обслуговування, медичні, спортивні послуги, послуги салонів краси і ін. Фактично готельні підприємства в структурі індустрії туризму і гостинності виконують ключові функції, оскільки формують і пропонують споживачам комплексний готельний продукт, у формуванні і просуванні якого беруть участь всі сектори і елементи індустрії туризму і гостинності. Готель Брістоль ось уже більше ста років вважається центром культурного та ділового життя Одеси і вибором знаменитих гостей, які відвідують місто на березі Чорного моря. В організації готелю «Брістоль» чітко розподілені повноваження і міри відповідальності по кожній посаді, є посадові інструкції. Посадова інструкція дає докладний опис функцій, повноважень, сфер відповідальності і відносин працівника з іншими. Вона служить для направлення діяльності нових працівників, зменшує випадки непорозуміння і протиріч з питань відповідальності і повноважень. У готелі «Брістоль» працівники служби прийому та розміщення працюють по 24 години з 8-ї ранку. Починаючи роботу, адміністратор переглядає журнал із записами попередньої зміни. В цей журнал записується інформація про те, що відбулося за зміну, про потреби гостей, що звернулися до служби в цей період часу, але незадоволених з яких-небудь причин.
Інші роботи з даної категорії: