Звіт Про проходження організаційної практики в готелі Брістоль (ID:128148)
Автор більше не продає цю роботу
?
Основні причини, чому роботи знімають з продажу:
- Автор роботи самостійно зняв її з продажу
- Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
- На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботиЗміст
Вступ………………………………………………………………………………….3
Розділ І. Оформлення на практику: знайомство з базою практики………………4
1.1. Знайомство з характером діяльності підприємства……………………4
1.2. Знайомство з матеріально технічною базою підприємства………..…..5
Розділ ІІ. Менеджмент як система управління готелем:…………………………6
2.1. Принципи та правила підбору кадрів на підприємстві…………..…….6
2.2. Види навчання персоналу та методи стимулювання………..…….…...8
Розділ ІІІ. Організація роботи в службі прийому та обслуговування…………..11
3.1 Структура та функції служби СПО готелю «Bristol»…………………. …….11
3.1.1 Прийом та реєстрація гостей…………………………………..……...11
3.1.2 Організація надання додаткових послуг……………………………..13
3.1.3 Організація розрахунків в готелі. Нічний аудит……………….……16
3.1.4 Рекламна та інформаційна діяльність готелю «Bristol»…………….17
Розділ ІV. Маркетингова діяльність в готельному комплексі……………….…19
4.1. Якість обслуговування туристів у готелі……………………….……..19
4.2. Особливості управління якістю обслуговування………………..……20
4.3. Фактори впливу на якість обслуговування в готелі……………….…22
Висновки……………………………………….………….……….………………24
Список використаної літератури………………………………………………....25
Зразок роботи
ВСТУП
Я проходила організаційну практику в готелі «Брістоль». За свою історію в більше 100 років готель «Брістоль» завоював славу найрозкішнішого готелю Європи, улюбленим місцем відпочинку, що став, для великих письменників, політиків і багато інших не аби яких осіб.
Сучасне готельне підприємство надає споживачам не лише послуги проживання та харчування, але і широкий спектр послуг транспорту, зв’язку, розваг, екскурсійне обслуговування, медичні, спортивні послуги, послуги салонів краси і ін. Фактично готельні підприємства в структурі індустрії туризму і гостинності виконують ключові функції, оскільки формують і пропонують споживачам комплексний готельний продукт, у формуванні і просуванні якого беруть участь всі сектори і елементи індустрії туризму і гостинності.
Готель Брістоль ось уже більше ста років вважається центром культурного та ділового життя Одеси і вибором знаменитих гостей, які відвідують місто на березі Чорного моря.
В організації готелю «Брістоль» чітко розподілені повноваження і міри відповідальності по кожній посаді, є посадові інструкції. Посадова інструкція дає докладний опис функцій, повноважень, сфер відповідальності і відносин працівника з іншими. Вона служить для направлення діяльності нових працівників, зменшує випадки непорозуміння і протиріч з питань відповідальності і повноважень.
У готелі «Брістоль» працівники служби прийому та розміщення працюють по 24 години з 8-ї ранку. Починаючи роботу, адміністратор переглядає журнал із записами попередньої зміни. В цей журнал записується інформація про те, що відбулося за зміну, про потреби гостей, що звернулися до служби в цей період часу, але незадоволених з яких-небудь причин.
Інші роботи з даної категорії: