Зразок роботи
Готельні послуги складають значну частину нашого життя, мають специфічний характер, тобто сполучають у собі економічний, соціальний, виховний і естетичний чинники. У зв'язку з цим виникає множина готельних підприємств.
Готельний бізнес залучає українських підприємців невеликими стартовими інвестиціями, швидким терміном їх окупності, постійним попитом на послуги, високим рівнем рентабельності понесених при цьому витрат. Проблема якості надання готельних послуг є дуже актуальною для готелів в умовах ринкової економіки, оскільки ті готелі, що не приділяють уваги забезпеченню якості, приречені на банкрутство. Будь-які інвестиції в модернізацію готелів доцільні лише в тому випадку, якщо готель надаватиме якісні послуги, що користуватимуться попитом у споживачів. Успіх будь-якої справи залежить від вдалого поєднання натхненної праці з не менш натхненним відпочинком. Життя кожної людини складається не лише з роботи, а й з відпустки. Вона буває зрідка, однак, її позитивний вплив на здоров’я, працездатність та регенерацію бурхливого потоку нових творчих задумів поза сумнівом. Тому, туристична діяльність, готельне господарство та громадське харчування - одні з найбільших галузей світового господарства, що приносять постійні прибутки. Ці послуги, будучи вигідними галузями економіки, при відповідних умовах можуть стати найважливішою статтею валового національного доходу України.
...
Вагомий внесок у дослідження окремих складових управління якістю як продукції, так і діяльності підприємств здійснили провідні вітчизняні та зарубіжні науковці: Адлер Ю., Ткаченко Т., Мельниченко С., Скобкіна К., Ільєнкової С., Джуран М., Кросбі Б., Шаповал М. та інші.
Все це зумовлює актуальність теми даної курсової роботи, її теоретичне та практичне значення, які, в свою чергу, зумовили вибір теми дослідження, його мету та зміст.
Метою роботи є узагальнення науково-методичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо регулювання процесів формування системи управління якістю готельних послуг.
Завдання, зумовлені метою дослідження, полягають у наступному:
– з’ясування поняття готельного обслуговування;
– визначення сутності якості обслуговування в готелі;
– аналіз діяльності готельного комплексу;
– визначення якості готельних послуг;
– визначення шляхів покращення обслуговування у готелі.
Предметом дослідження є управління якістю послуг у готельному комплексі.
Об’єктом курсової роботи виступає готельний комплекс „Колізей”.
Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.