Зразок роботи
Індустрія гостинності – це сфера підприємництва, що складається з таких видів обслуговування, які спираються на принципи гостинності.
Важливе місце в індустрії займає готельний бізнес, широкий та різноманітний характер якого охоплює й елементи , пов’язаних з ним секторів індустрії, наприклад харчування, відпочинок , розваги та інше. Відповідно готельний бізнес демонструє більш широку та різноманітну організаційну структуру, ніж інші сектори індустрії. В готельному господарстві великої уваги надається сервісу. Сервіс – це система мір, що забезпечує високий рівень комфорту та задоволення самих різноманітних битових, господарських та культурних потреб гостей за умови професійного обслуговування. Розміщення, забезпечення продуктами харчування та напоями є самим головним у діяльності готелів, від цього отримується весь або велика частина доходів і за це несуть відповідальність всі або більша частина співробітників підприємства. Розміщення та харчування – головні продукти, що пропонуються основними службами готелю. Проте сьогодні гості прагнуть отримати також й інші послуги та види обслуговування. 3 метою підвищення якості та культури обслуговуваннz клієнтів, а також конкурентноздатності на світовому ринку готельних послуг, підприємства повинні мати не тільки високий рівень комфорту, але й широкий набір додаткових послуг. Оскільки, окрім зручного готельного номеру, харчування та прохолоджувальних напоїв у ресторанах, барах або безпосередньо у номері, гість може забажати користуватися послугами пральні, перукарні, сауни, басейну, фітнес-клубу, бізнес-центру, конференс-залу, бібліотеки, кіосків преси, обміну валют, не кажучи вже про можливість користування телефоном чи відеообладнанням. Різноманітність і асортимент додаткових послуг постiйно розширюється. На основі вивчення попиту гостей працівники готельних підприємств знаходять все нові та нові шляхи та форми обслуговування своїх клієнтів.
...
Актуальність теми. Важливими напрямами подальшого розвитку курортного готельного господарства є суттєве поліпшення забезпечення потреб споживачів у різноманітних готельних послугах, їх якості та підвищенні ефективності діяльності готельних підприємств, що набуває особливого значення у сучасних умовах. Це можливо лише на основі комплексного аналізу стану курортного готельного господарства, оцінювання особливостей функціонування курортних підприємств готельного господарства .
Мета цієї курсової роботи розкрити основи організації роботи курортних підприємств на прикладі готелю санаторію «Товтри».
Мета дослідження – теоретичне обґрунтування методологічних засад і розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення процесу обслуговування споживачів в курортних підприємствf[ готельного господарства.
Мета роботи передбачає виконання таких завдань:
– розкрити теоретичні аспекти організації роботи курортних підприємств готельного господарства;
– проаналізувати організацію роботи курортних підприємств готельного господарства на прикладі санаторію «Товтри»;
– надати пропозиції щодо удосконалення обслуговування споживачів в курортних підприємств готельного господарства.
Теоретичним підґрунтям розвитку менеджменту готельного підприємства та підвищення конкурентоспроможності готелів можуть слугувати праці вчених світової економічної науки – Браймера Р., Мейкенза Дж., Рендера Г., Уокера Дж., Хаксевера К. Окремі теоретичні і методичні аспекти підприємницької стратегії готельного господарства в умовах активізації бізнесової діяльності викладені в працях вітчизняних і зарубіжних вчених: Байлика С.І., Агафонової Л., Мальської М., Ніколайчука В. та ін.. Що стосується безпосередньо досліджень процесів управління обслуговуванням клієнтів в готельному комплексі, то їх надзвичайно мало. В наукових працях Виноградської А.М., Іванової Л.О. та інших дослідників розкриті головним чином окремі аспекти маркетингу та менеджменту в готельному бізнесі, особливості технології готельних послуг, інші макро- та мікроекономічні аспекти, теоретичні, методичні та низка методичних проблем прогнозування та вивчення попиту на готельні послуги, моделювання та організаційний механізм запровадження системи готельних послуг, обґрунтування її ефективності по-суті залишаються не розробленими, не узагальнений і досвід підприємницької стратегії управління готельним господарством в Україні.