Зразок роботи
Виробнича практика є складовою частиною навчального процесу. Вона складає найважливішу частину навчального плану підготовки висококваліфікованих фахівців і проводиться на передових підприємствах і організаціях готельно-ресторанного бізнесу і туризму. Вона проводиться відповідно до вимог державного освітнього стандарту, затвердженим навчальним планом та Положенням про порядок проведення виробничої практики.
Метою практики є оволодіння студентами сучасними методами і формами організації виробничої діяльності управління в сфері готельного господарства на базі одержаних теоретичних знань, отриманих у процесі навчання, набуття професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретних ситуацій, що складаються на підприємствах у сучасних умовах. В процесі практики студент повинен одержати достатній обсяг практичних знань і умінь.
Завданням практики є закріплення і поглиблення теоретичних знань, набутих в процесі вивчення таких дисциплін, як «Технологія обслуговування в підприємствах харчування», «Організація обслуговування в підприємствах харчування», « Професійний етикет», а також застосування цих знань на практиці, ознайомлення з сучасним станом ресторанної індустрії, набуття навичок ділового спілкування із працівниками ресторанної сфери і клієнтами, вироблення творчого новаторського підходу виробничої діяльності та формування професійних якостей особистості майбутнього організатора туристичного обслуговування, зібрання фактичних матеріалів для написання звіту з виробничої технологічної практики. І, звичайно, основним завданням є знайомство з базою практики, організаційною структурою ресторану, матеріально-технічною базою, рекламною діяльністю ресторану.
Розділ 1.Загальна характеристика закладів ресторанного господарства при готелі-базі практики (тип, клас,місткість, розміщення, режим роботи).
У готелі присутній один ресторан «Слов’янський», банкетний зал «Європа», зали «Київ» та «Печерськ», лобі-бар, конференц центри та конгрес хол.
Ресторан «Слов’янський» – це просторий світлий зал, оформлений в класичному стилі, з вікон відкривається чудовий вид на міський пейзаж. Ресторан, розрахований на 170 гостей. Щоранку тут сервірують сніданок «шведський стіл» для гостей готелю, а також обіди та вечері. Ресторану «Слов’янський» – це ідеальне місце для організацій обідів, вечерь, кава-брейків, банкетів і фуршетів. Поряд з ним знаходиться банкетний зал «Печерськ» розражований на 20 гостей в якому проводяться як бенкети так і презентації.
Лобі-бар – це візитка готелю він знаходиться на першому поверсі в холі і відкритий будь-який час доби. Кращі страви європейської та української кухонь порадують найвимогливішого гурмана, а широка винна карта задовольнить навіть найвибагливіші запити. Лобі має місткість 60 місць. Комфорт і сучасний інтер’єр лобі-бару, а також професійне обслуговування створюють особливу атмосферу для проведення, як важливих ділових переговорів, так і просто дружніх зустрічей.
Банкетний зал «Європа» знаходиться на другому поверсі готелю і складається з двох частин «Східної» та «Західної» за місткістю вони однакові і залежать від типу події також вони можуть поєднуватися. Поруч з цією залою знаходиться подібна до «Печерська» зла «Київ» з такимиж можливостями.
Відповідно в готелі присутні конференц центр який складається з 5 залів ( 3 меленьких(AB,BD,C), великої зали, зали з баром для зустрічі гостей та проведення кава-брейків) та конгрес хол призначений для проведення презентацій, кава-брейків, фуршетів та інших подій.