«Удосконалення надання додаткових послуг закладів готельно-ресторанного господарства» (ID:278177)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
1.1 Економічна сутністьдіяльності закладів готельно-ресторанного господарства
1.2Організація додаткових послуг готельно-ресторанного господарства
1.3 Методи оцінки якості послуг готельно-ресторанного господарства
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ «АНІ»
2.1. Організаційно-економічна характеристика готельно-ресторанного комплексу «АНІ»
2.2. Оцінка процесу надання послугготельно-ресторанного комплексу «АНІ»
2.3 Аналіз ефективності надання послуг готельно-ресторанного комплексу «АНІ»
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ «АНІ»
3.1 Розробка заходів з метою удосконалення надання додаткових послуг
3.2 Економічна ефективність запропонованих заходів
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. Готельно-рестораннегосподарство є одним з основних складових туристичної індустрії та є важливою складовою сфери послуг.Готельно-ресторанне господарство пов'язане з діяльністю спеціалізованих підприємств, які пропонують на комерційній основі власні послуги із забезпечення клієнтів послугами з розміщення та харчування.
Сьогодні готельно-ресторанний господарствонабуває швидких темпів розвитку. Сучасні готельно-ресторанні господарства повинні реагувати на активні зміни попиту і прихильність споживачів на сучасному ринку. Постійно виникає потреба в нових варіантах вдосконалення процесу обслуговування споживачів готельно-ресторанного господарства і надання послуг.
Готельно-рестораннігосподарства мають високий рівень конкуренції на ринку. З кожним роком вимоги до рівня цих послуг зростають. Успішне становлення галузі на новий рівень діяльності значною мірою визначається якістю обслуговування, що є невід’ємною складовою ефективності роботи готельно-ресторанного господарства при втриманні споживача.Саме для успішного існування на ринку та підвищення прибутку готельно-ресторанні господарства повинні забезпечити високу якість надання послуг, їх швидкому оновленню. Чим вищі культура та якість обслуговування відвідувачів, тим вищий імідж готелю й ресторану, тим привабливіші вони для клієнтів.
На сучасному етапі розвиткув рамках надання готельно-ресторанних послуг актуалізуєтьсяпотрібнав удосконаленні організації роботи готельно-ресторанного господарства. Необхідно розробити принципово нові підходи до управління готельно-ресторанного господарством.
Метою випускної бакалаврської роботи є обґрунтування теоретико-практичних основ формування процесу організації надання додаткових послуг готельно-ресторанного господарства та шляхи їх удосконалення на прикладі готельно-ресторанного комплексу «АНІ»
Мета дослідження зумовила постановку і вирішення наступних завдань:
1. Розглянути теоретичні аспектита особливості послуг закладів готельно-ресторанного господарства.
2. Визначити особливостіорганізації додаткових послуг готельно-ресторанного господарства.
3. Дати організаційно-економічну характеристику готельно-ресторанного комплексу «АНІ» .
4. Оцінити процес надання послуг готельно-ресторанного комплексу «АНІ»
5. Дослідитиефективність надання послуг готельно-ресторанного комплексу «АНІ»
6. Розробити заходи з метоюудосконалення надання додаткових послуг
Об’єктом дослідження є процес формування організації надання додаткових послуг готельно-ресторанного комплексу «АНІ».
Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти формування організації надання додаткових послуг готельно-ресторанного підприємства.
Для реалізації поставлених завдань застосовано ряд методів, зокрема загальнонаукові методи: структурно-логічного аналізу (при побудові логіки та структури роботи); узагальнення, систематизації, порівняння, групування, аналізу і синтезу (при визначенні основних конкурентів); індукції, дедукції, історико-логічний метод (у процесі визначення загальних тенденцій розвитку бренду); графічного зображення даних, економіко-статистичного аналізу (при дослідженні економічних показників підприємства); спостереження.
Теоретичною та методичною основою роботи стали наукові праці провідних вітчизняних та зарубіжних фахівців в області готельно-ресторанного бізнесу, статистичні дані, періодичні видання з готельної справи. Робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та літератури, додатків.
Інші роботи з даної категорії: