Організація харчування туристів в готелях. Види харчування. Вимоги щодо якості та безпеки харчування. (ID:550571)
Автор більше не продає цю роботу
?
Основні причини, чому роботи знімають з продажу:
- Автор роботи самостійно зняв її з продажу
- Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
- На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботиЗміст
ЗМІСТ
ВСТУП.................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти обслуговування іноземних туристі в готелі................................................................................................5
1. 1 Система оцінки якості обслуговування іноземних туристів...................5
1. 2 Класифікація готелів. Стиль обслуговування...........................................13
Розділ 2. Особливості організації обслуговування іноземних туристів харчуванням.......................................................18
2. 1. Організація харчування та розрахунок для індивідуальних та групових туристів....................................................................................................................18
2. 2 Порядок складання меню для туристів. Характерні відмінності в приготуванні страв..................................................................................................24
2. 3 Обслуговування по типу «Шведського столу».........................................26
Розділ 3 Шляхи вдосконалення харчування туристів в готельному бізнес.........................................................................................30
3. 1 Характеристика сучасного стану готельного господарства України: проблеми і динаміка розвитку..................................................................................30
3. 2. Вдосконалення новітніх технологій організації харчування...................33
3. 3 Обслуговування іноземних туристів в готелі «Львів»...............................36
ВИСНОВКИ..........................................................................................................37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ............................................................40
Зразок роботи
ВСТУП
Розглядаючи сучасний туризм, як одну із форм підприємницької діяльності, ми не можемо оминути індустрію харчування. Важливим елементом в обслуговуванні туристів є послуги харчування. Підприємства громадського харчування обслуговують досить різноманітний контингент відвідувачів – туристів, як вітчизняних, так й іноземних, як організованих, так й індивідуальних. Для кожної категорії споживачів потрібні особливі методи, прийоми обслуговування.
Тому актуальністю моєї курсової роботи є завдання теоретично і практично дослідити особливості організації обслуговування харчуванням іноземних туристів. Збільшення кількості туристів з-за кордону вимагає від підприємств громадського харчування формування сукупності знань і якісно нового підходу і технологій при організації харчуванням іноземних туристів.
Набуття практичних навичок щодо організації обслуговування іноземних туристів харчуванням на підприємствах громадського харчування дає змогу ще більше збільшити потік іноземних туристів до України.
Головною ланкою в системі обслуговування харчування іноземних туристів є підприємства ресторанного господарства. Тому, найбільше уваги я повинен приділити роботі ресторанів готельно-туристичних комплексів. Вивчення і дослідження матеріалів, практична робота спрямовані на формування сучасного типу економічного мислення, набуття професійної гнучкості, компетентності, діловитості, уміння працювати в нових економічних умовах ,задля добробуту нашого народу і підвищення авторитету нашої держави в світі.Сьогодні галузь готельного господарства набуває швидких темпів розвитку. Щоб встояти на ринку та втримати існуючі позиції, потрібно шукати нових шляхів. Розглядаючи сучасний готельно-ресторанний бізнес і туризм, як одні із форм підприємницької діяльності, ми не можемо оминути індустрію обслуговування туристів,гостей які відвідують нашу країну.
Важливим елементом в обслуговуванні туристів є послуги харчування. Підприємства готельного господарства обслуговують досить різноманітний контингент відвідувачів – туристів, як вітчизняних, так й іноземних, як організованих, так й індивідуальних. Для кожної категорії споживачів потрібні особливі методи, прийоми обслуговування.
Збільшення кількості туристів з-за кордону вимагає від підприємств готельного господарства формування сукупності знань і якісно нового підходу і технологій при обслуговуванні іноземних туристів. Набуття практичних навичок щодо організації обслуговування іноземних туристів на підприємствах готельного господарства, дає змогу ще більше збільшити потік іноземних туристів до України.
Проблема дослідження полягає в пошуку найбільш ефективних методів і прийомів для обслуговування іноземних туристів.
Мета дослідження - вивчити технології харчування та обслуговування іноземних туристів у готелях.
Об'єкт дослідження – вимоги щодо якості та безпеки харчування.
Предмет дослідження - організація харчування туристів в готелях. Види харчування.
Методи дослідження: аналіз теоретичних і методичних джерел, практичного досвіду, порівняння, узагальнення.
Теоретична значимість дослідження полягає в уточнення понять про обслуговування туристів у готелях.
Практична значущість дослідження відображена в розроблених рекомендаціях щодо вдосконалення прийому та розміщення туристів у готелях
Вивчення і дослідження матеріалів, курсової роботи спрямовані на формування сучасного типу економічного мислення, набуття професійної гнучкості, компетентності, діловитості, уміння працювати в нових економічних умовах ,задля добробуту нашого народу і підвищення авторитету нашої держави в світі.
Інші роботи з даної категорії: