Зразок роботи
ВСТУП
Виникнення на теренах Китаю у 2019 році смертельної коронавірусної інфекції (COVID-19) викликало значні фінансові та глобальні кризи у всіх сферах життєділяльності людини та економіки у всьому світі. Це зумовило й різке зменшення активності в індустрії туризму. Пандемія негативно вплинула на поведінку туристів та їх психічний стан. Споживачі туричстичних послуг зменшили свою активність у подорожах, а країни закрили кордони задля стримання розповсюдження інфекції. Так як туристичні подорожі збільшують ризик зараження та розповсюдження хвороби, туристична сфера почала втрачати свої позиції без мобільності туристів.
В цих умовах кожна галузь переходить на інноваційний курс ведення виробничої діяльності шляхом віднайдення все нових та більш прогресивних, інноваційних методів управління, виготовлення предметів та надання послуг. Дані процеси покращення та нововведень прямо пов’язані й зі сферою гостинності, адже туристична галузь, як один з важливих чинників формування соціально-економічної стабільності України, відіграє ключову роль на плацдармі ринкових відносин.
Для позитивної трансформації та можливості до конкурентоспроможності готельній індустрії потрібні та важливі інновації. За останні кілька років винаходи в індустрії гостинності розвивалися швидкими темпами, що дозволяє індустрії залишатись актуальною та йти в ногу з часом. Впровадження інновацій в діяльність об’єктів готельно-ресторанного бізнесу надає можливість суб’єктам господарювання підняти рівень ефективності свого підприємства, якість надаваних послуг, підвищити безпечність перебування гостей в готелі та номерах і, найголовніше, надає можливість розширення існуючої бази послуг.
З огляду на все вищесказане, доцільно відзначити, що проблематика адаптації туристичної галузі до нових реалій сьогодення є важливим науковим завдананням та лежатиме в основі актуальності даного дослідження.
Гостинність – це галузь, що розвивається, яка стає все більш цифровою завдяки новим технологіям, що з’являються на ринку. Згідно зі статистикою, очікується, що ринкова вартість автоматизації роздрібної торгівлі в індустрії гостинності досягне 5,73 млрд доларів США до 2027 року. Саме це є причиною задуматися про впровадження нових технологій, щоб залишатися конкурентоспроможними.
Об’єкт дослідження – розроблення концепції готельного підприємства ділового призначення з інноваційною технологією віртуальної та доповненої реальності.
Предмет дослідження – інноваційна технологія віртуальної, доповненої та змішаної реальностей в новому підприємстві готельного господарства ділового призначення та економічна ефективність його діяльності.
Мета роботи – проаналізувати сучасний стан та перспективи розвитку готельної індустрії у м. Київ, провести аналіз маркетингового середовища, дослідити перспективи впровадження інноваційної технології віртуальної, доповненої та змішаної реальностей, визначити економічну ефективність діяльності готелю.
Для виконання мети поставлені такі завдання:
• дослідити макроекономічне середовище та існуючий ринок послуг закладів готельно-ресторанного господарства обраного регіону;
• визначити концептуальні засади діяльності готелю;
• проаналізувати роль інновацій у готельному бізнесі та визначити перспективність впровадження технології віртуальної, доповненої та змішаної реальностей;
• розробити концепцію нового засобу розміщення;
• визначити економічну ефективність діяльності проектованого готелю.
Інформаційна база - наукові статті, матеріали науково-практичних конференцій, нормативна документація, інтернет-ресурси.
РОЗДІЛ 1. ІННОВАЦІЙНИЙ
1.1 Сутність інновацій та їх роль у підвищенні конкурентоспроможності підприємств готельного типу
Готельна індустрія пережила світову рецесію і вийшла з неї тріумфально. Починаючи з 2010 року, сфера демонструє позитивні ознаки зростання. Проте, так склалося історично, що діяльність готельної індустрії має циклічний характер. Згідно зі звітом Deloitte, тривалий період зростання (10 років) зазвичай супроводжується глибоким спадом. Це означає, що спад неминучий. Згідно з опитуванням HVS Global Hospitality Services, заповнюваність національних готелів у США, як очікується, скоротиться на півпункта.
Deloitte каже, що «бренди, які не впроваджують інновацій, ризикують часткою ринку». Бутікові та нішеві підприємства, такі як Airbnb, HomeAway та VRBO, мають цифрову перевагу. Проте, вони зазвичай не вкладають великих коштів, що зм’якшує ризик у разі виходу з ринку. Великі та середні готелі ж піддаються підвищеному ризику. Щоб пережити руйнування цифрових брендів, їм потрібно вводити інновації.
Хоча це вимагає великих інвестицій, результати інновацій для великих і середніх готелів є багатообіцяючими.
Інновації призводять до збільшення прибутків і більшої задоволеності клієнтів, до чого зрештою прагнуть готелі. Це також збільшує позитивний «фідбек» по 3-м основним пунктам для будь-якого закладу гостинності — позитивні відгуки на туристичних сайтах, більше рекомендацій і більша кількість повторних відвідувань. Крім того, інновації означають, що готелі отримують розвиток бренду через партнерство та рекламні акції. Разом із досвідом гостей значно покращується досвід співробітників.