0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Специфіка відкриття та організації роботи молодіжного формату готельного закладу в Україні (ID:876162)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 40
Рік виконання: 2023
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ ЯК ОСНОВА РОЗРОБКИ КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА……………………………………………………………….5 1.1 Загальні тенденції розвитку ринку готельно-ресторанного бізнесу в Україні…………………………………………………………………………....5 1.2 Аналіз поведінки споживачів готельно-ресторанних послуг в Україні…12 1.3 Динаміка продажу послуг готельно-ресторанного бізнесу в Україні…...15 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНЦІЇ НА РИНКУ ПОСЛУГ…………............19 2.1 Оцінка конкурентоспроможності готельного закладу молодіжного формату в Україні……………………………………………………………….19 2.2 Аналіз конкурентного потенціалу готельного закладу молодіжного формату в Україні……………………..…………..…………………………….24 2.3 Інноваційні тенденції розвитку готельно-ресторанного господарства в Україні……………………………………………………………………………27 РОЗДІЛ 3. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ РОЗРОБЛЕННЯ ПРОЕКТУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ ТА ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ПЕРСПЕКТИВУ………….31 3.1 Визначення концептуальних засад проектованого готельного закладу молодіжного формату…………………………………………………………...31 3.2 Стратегічне планування діяльності готельного закладу……...…………..33 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………......36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………....38 ДОДАТКИ …………………………………………………………………........40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Сучасна готельна індустрія в Україні представлена безліччю різноманітних підприємств розміщення, що відрізняються один від одного формою власності, рівнем комфорту, спеціалізацією і рядом інших специфічних факторів. Готелі міжнародних готельних ланцюгів і сучасні вітчизняні готелі займають лідируючі позиції на українському ринку готельних послуг. Як витримати конкуренцію, як залишитися на «плаву», як знайти свого клієнта і як утримати його, ці питання постійно турбують відносно нові види готелів, такі як молодіжні, адже, в системі світового туристського розвитку особливе і значне місце на сьогоднішній день відводиться саме молодіжному туризму. У всій системі світового туризму частка молодіжного туризму щорічно збільшується на 1,5%. Інтеграція України у світовий економічний простір тісно пов’язана із розвитком конкурентного середовища, і питання забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств готельного типу у нових умовах стають особливо актуальними. В конкурентному середовищі готельного бізнесу важливо знаходити нові шляхи вдосконалення та отримання конкурентної переваги. На шляху впровадження інноваційних технологій є достатньо перешкод, які пов’язані з ціною технології, або її розробки; кількістю ресурсів, які будуть витрачені для навчання цієї технології; не бажанням керуючого персоналу щось змінювати для отримання прибутку. Положення сучасної науки вказують, а практика підтверджує, що позбутися від існуючих проблем можливе лише шляхом проведення постійних і безперервних інновацій. Навіть невеликі зміни забезпечать конкурентоспроможність підприємства на сучасному ринку і високий прибуток. Стає зрозумілим, що інновації є основоположним фактором економічного росту, конкурентоспроможності, що допоможе готельному господарству також адаптуватися та змінюватися відповідно до змін в системі. Проблеми управління конкурентоспроможністю підприємств та, зокрема, закладів готельного господарства є об’єктом дослідження багатьох науковців: А. А. Томпсона, А.Є. Воронкова, А. О. Аветісова, В. І. Герасимчука, В. І. Савчука, Г. Асселя, Г. Л. Азоєва, Д.А. Корж, І.О. Піддубного, І.Ю. Сіваченко, Л.В. Транченко, М. Портера, Н.О. П’ятницької, О.І. Кочерги, Ф. Котлера, Ю.Ф. Ярошенко та інших. Мета курсової роботи. Метою курсової роботи є дослідження специфіки відкриття та організації роботи молодіжного формату готельного закладу в Україні. Об’єкт дослідження: готельний заклад молодіжного формату. Предмет дослідження: теоретичні, методичні та практичні аспекти факторів формування попиту на послуги підприємств готельного бізнесу. Завдання курсової роботи: - Дослідити ринок готельно-ресторанного бізнесу як основу розробки концепції розвитку підприємства; - Здійснити аналіз конкуренції на ринку послуг; - Визначити концептуальні підходи розробки проекту готельного підприємства. Метод дослідження, який використовується при написанні: аналітичний - аналіз літератури про специфіку відкриття та організацію роботи готельного закладу. Робота складається зі вступу, трьох розділів та підрозділів до них, списку використаних джерел.
Інші роботи з даної категорії: