0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КУРСОВА РОБОТА З дисципліни «Організація та технологія обслуговування в готелях» на тему: «Гостинність – “секретний елемент” обслуговування» (ID:950218)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 29
Рік виконання: 2019
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Зміст Вступ………………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕМИ…………………...6 1.1. Поняття та сутність гостинності як важливої основи продукту підприємства готельної індустрії………………………………………………….6 1.2. Сутність та значення гостинної поведінки…………………………………..7 РОЗДІЛ 2.ОСОБЛИВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГОСТЕЙ ГОТЕЛЮ ТА РОЛЬ ПЕРСОНАЛУ………………………………………………………………12 2.1.Характеристика готельного персоналу як важливого чинника забезпечення якості готельної послуги………………………………………………………….12 2.2. Роль стандартизації у забезпеченні комфорту проживання гостей готелю……………………………………………………………………………...14 РОЗДІЛ 3.ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГОСТИННОСТІ ПЕРСОНАЛУ ЯК СЕКРЕТ-НОГО ЕЛЕМЕНТУ ОБСЛУГОВУВАН-НЯ…………………………………………20 3.1. Правила створення персоналом атмосфери гостинності в готельному підприємст-ві…………………………………………………………………………....20 3.2. Методи та засоби визначення рівня гостинності на підприємстві готель-ної індуст-рії……………………………………………………………………………24 Виснов-ки…………………………………………………………………………..27 Список використаної літерату-ри…………………………………………………29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сьогодні галузь готельного господарства набуває швидких темпів ро-звитку. Щоб встояти на ринку та втримати існуючі позиції, потрібно шукати нових шляхів. Постійно виникає необхідність знаходити нові варіанти вдосконалення процесу обслуговування споживачів в підприємствах готельного господар-ства для успішного існування на ринку послуг та підвищення прибутку. Висока якість обслуговування – невід'ємна умова діяльності готелів, завдяки якій можливо втримати споживача. «Обслуговування на вищому рівні» стало дуже актуальним і важливим елементом ефективного функціо-нування підприємств готельного господарства. Готельне підприємство – це складна багатофункціональна система, до якої у більшості випадків входить значна кількість підрозділів, що є основ-ними для суміжних сфер діяльності. Це пов’язано з тим, що за своїм приз-наченням, крім основної послуги – надання ночівлі, готель надає значну кі-лькість додаткових послуг. Індустрія гостинності є важливим елементом соціальної сфери. Вона відіграє значну роль у підвищенні ефективності громадського виробництва, та відповідно ,сприяє росту життєвого рівня населення. Новий статус одер-жали готельні послуги, критерієм якості яких став принцип гостинності. Гостинність – одне з фундаментальних понять цивілізації – вже давно у розвинутих країнах перетворилася на індустрію, у якій зайнято багато мільйонів професіоналів. Індустрія гостинності орієнтована на споживача (клієнта, гостя), задоволення потреб якого є кінцевим результатом ділової активності підприємства. Проведений аналіз вітчизняної і зарубіжної наукової літератури ви-явив неповноту висвітлення, а у деяких випадках практично повну відсут-ність теоретичних розробок і практичних досліджень з питань управління готельним
Інші роботи з даної категорії: