0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

звіт з практики (суд, поліція, драцс, виконавча служба) (ID:1136598)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Звіти з практики
Сторінок: 86
Рік виконання: 2023
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
суд, поліція, драцс, виконавча служба
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Порядок прийняття та розгляду судових звернень громадян регулюється процесуальними кодексами. Згідно зі ст. 1 Закону України "Про звернення громадян" громадяни мають право звернутися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їхніх посадових осіб відповідно до функціональних обов'язків із: 1) зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їхньої статутної діяльності; 2) заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів; 3) скаргою про порушення цих прав та інтересів. Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги. Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються поради, рекомендації щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також думки стосовно врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного й громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства. Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією України та чинним законодавством їхніх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їхньої діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за собою відповідного статусу, прав чи свобод тощо. Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб. Статтею 5 Закону України "Про звернення громадян" установлено вимоги щодо складання звернень громадян незалежно від їхньої форми. Письмові звернення громадян мають містити: прізвище, ім'я, по батькові; місце проживання; суть порушеного питання (прохання чи вимоги); підпис заявника (заявників); дату. Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі до журналу, де фіксується його зміст) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства (тобто у представника є довіреність). Звернення може бути як індивідуальним, так і колективним. Письмові звернення, що не містять даних про прізвище, ім'я, по батькові й місце проживання автора, а також подані в інтересах інших осіб за відсутності відповідних повноважень, що підлягають оформленню у встановленому законом порядку, відповідно до ст. 5 Закону України "Про звернення громадян" розгляду не підлягають та повертаються за рішенням керівника заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через 10 днів від дня його надходження. Забороняється відмовляти у прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення. Громадяни мають право подавати звернення українською чи іншою мовою, прийнятною для сторін. Рішення щодо звернень громадян та відповіді на них оформлюються за вимогами законодавства про мови. Такі рішення та відповіді можуть бути викладені в перекладі мовою спілкування заявника.