Зміст
Вступ
1. Загальне знайомство з підприємством – об’єктом практики
2. Аналіз стану та результатів окреми напрямів діяльності підприємства – об’єкта практики
3. Планово – економічна діяльність підприємства
4. Управління персоналом
5. Управління маркетинговою та логістичною діяльністю підприємства
6. Управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
7. Управління обліково – фінансовою діяльністю підприємства
8. Стратегічне управління підприємством
9. Управління інноваційною діяльністю підприємства
10. Розробка пропозицій щодо удосконалення діяльності підприємства
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Висновки
Приватне акціонерне товариство "Шполянський завод продтоварів" нині є провідним підприємством з переробки сільськогосподарської сировини та випуску продуктів харчування в Черкаській області, а його продукція знана й за межами України.
Сьогодні на підприємстві діє дев'ять цехів, у яких виготовляється понад 150 видів продукції, серед якої ковбасні вироби, смажене соняшникове насіння, сухарики, чіпси, майонез, ірис, грильяжі, козинаки, олія, крупи.
Проаналізувавши основні техніко – економічні показники діяльності підприємства можна побачити зростання майна, в тому числі оборотних і необоротних активів, власного і залученого капіталу, валового і чистого доходів від реалізації, валового прибутку, чисельності та продуктивності праці. Але разом з тим, через зростання невиробничих витрат зменшується чистий прибуток в 2014 році – більш як в 5 разів порівняно з 2012 роком.
Зроблений аналіз майнового стану дає змогу говорити про збільшення первісної і залишкової вартості основних засобів, також зростає і знос і хоча на кінець 2014 року придатність основних засобів залишається в межах норми, але без реконструкції і переобладнання виробництва коефіцієнт зносу в недалекому майбутньому перевищить коефіцієнт придатності.
Проведений аналіз ліквідності показав, що жоден коефіцієнт не відповідає нормативному рівню, що свідчить про недостатню платоспроможність підприємства. Аналіз фінансової стійкості показав, що в 2013 і 2014 рр. стійкість значно погіршилась і показники також не відповідають нормативним значенням. Аналіз ділової активності виявив, що в цілому оборотність активів невисока і за 2012-2014 рр. суттєво не змінюється.
Головними елементами стратегії для ПрАТ мають стати: позиціонування підприємства як виробника якісної і не надто дорогої продукції та закріплення позицій у відповідних сегментах; підвищення зацікавленості персоналу в результатах діяльності та активне залучення працівників до процесів формування конкурентних переваг фірми (у т.ч. за рахунок створення на підприємстві тимчасових цільових груп); збір і накопичення достовірної ринкової інформації; орієнтація на створення власного бренду.
Отже, місію підприємства можна визначити як виготовлення конкурентоздатної продукції, вихід на нові ринки, розробка нових видів продукції.
Список табличного і графічного матеріалу:
Рис.1 Організаційна структура ПрАТ «Шполянський завод продтоварів»
Таблиця 1 Оцінка виробництва і реалізації продукції за її видами ПрАТ «Шполянський завод продтоварів» за 2012-2014 рр., тис.грн.
Таблиця 2 Структура виготовленої та реалізованої продукції ПрАТ «Шполянський завод продтоварів» в 2012-2014 рр., тис.грн.
Таблиця 3 Основні економічні показники діяльності ПрАТ «Шполянський завод продтоварів» за 2012-2014 рр.
Таблиця 4 Структура і динаміка працівників ПрАТ «Шполянський завод продтоварів» в 2012-2014 рр., осіб
Таблиця 5 Показники, що характеризують рух персоналу ПрАТ «Шполянський завод продтоварів» в 2012-2014 рр.
Таблиця 6 Динаміка показників, які характеризують продуктивність праці та використання фонду робочого часу ПрАТ «Шполянський завод продтоварів» в 2012-2014 рр.
Таблиця 7 Функції та критерії оцінки роботи працівників відділу збуту
Рис.2. Послідовність встановлення контакту з потенційними контрагентами
Таблиця 8 Формування фінансових результатів діяльності підприємства ПрАТ «Шполянський завод продтоварів» за 2012-2014 рр., тис.грн.
Таблиця 9 Оцінка показників майнового стану ПрАТ «Шполянський завод продтоварів» за 2012-2014 рр.
Таблиця 10 Оцінка показників ліквідності ПрАТ «Шполянський завод продтоварів» за 2012-2014 рр.
Таблиця 11 Оцінка показників фінансової стійкості ПрАТ «Шполянський завод продтоварів» за 2012-2014 рр.
Таблиця 12 Оцінка показників ділової активності ПАТ «Шполянський завод продтоварів» за 2012-2014 рр.
Таблиця 13 Підсумкова матриця SWOT-аналізу діяльності ПрАТ «Шполянський завод продтоварів»
Таблиця 14 Комплекс параметрів інноваційності (за даними підприємства)
Таблиця 15 Оцінка обладнання, яке можливо купити або замінити на підприємстві
Таблиця 16 Перелік основних капітальних витрат, які необхідно понести підприємству при покупці і установці обладнання
Таблиця 17 Амортизаційні витрати підприємства при функціонуванні нового обладнання, грн.
Таблиця 18 Амортизаційні витрати підприємства, якщо проект по заміні обладнання не буде реалізований, грн.
Таблиця 19 Витрати на модернізацію і поточні ремонти обладнання
Таблиця 20 Суми втрат через простої обладнання, що були викликані його зупинкою через поломки, грн.
Таблиця 21 Розрахунки за кредитом під здійснення проекту, грн.
Таблиця 22 Витрати підприємства на утримання обладнання без проекту і з проектом, грн.
Таблиця 23 Розрахунок чистої теперішньої вартості проекту заміни обладнання
Таблиця 24 Показники ефективності проекту
Таблиця 25 Оцінка економічної ефективності роботи підприємства до після впровадження проекту