Звіт з практики в Ощадбанку (ID:202267)
Зміст
Зміст
Вступ
1. Правові та економічні основи діяльності
2. Організаційно-управлінська структура банку
3. Ресурси банку, їх формування і прогнозування
4. Кредитний потенціал та методи оцінки кредитоспроможності клієнтів банку
5. Депозитні операції банку
6. Організації розрахункових операцій банку, їх удосконалення на сучасному етапі
7. Грошові перекази
8. Операції з платіжними картками
9. Платоспроможність і ліквідність банку
10. Особливості організації валютних операцій
11. Аналіз фінансового стану банку
12. Аналіз податкової звітності банку
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Зразок роботи
Банк є правонаступником Державного спеціалізованого комерційного ощадного банку України, зареєстрованого Національним банком України (надалі – «НБУ») 31 грудня 1991 року за №4. Відкрите акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» було утворене відповідно до Розпорядження Президента України № 106 від 20 травня 1999 року та Постанови Кабінету Міністрів України № 876 від 21 травня 1999 року шляхом перетворення Державного спеціалізованого комерційного ощадного банку України в Державний ощадний банк України у формі відкритого акціонерного товариства.
Відкрите акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» було зареєстроване НБУ 26 травня 1999 року за № 4. Зміна назви Банку на публічне акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» була зареєстрована 7 червня 2011 року.
Банк працює на підставі банківської ліцензії, виданої Національним банком України 5 жовтня 2011 року. Банк має генеральну ліцензію Національного банку України на здійснення валютних операцій та ліцензію Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (надалі – «НКЦПФР») на здійснення операцій із цінними паперами.
Основна діяльність Банку полягає у веденні банківських рахунків та залученні депозитів юридичних та фізичних осіб, наданні кредитів, здійсненні платежів, торгівлі цінними паперами та у здійсненні операцій з іноземними валютами. Стратегічний план діяльності АТ «Ощадбанк» на 2015-2017 роки затверджено постановою правління банку від 13 лютого 2015 р. №96. 11 лютого 2016 року Кабінетом Міністрів України прийнято Засади стратегічного розвитку державного банківського сектору (далі - Засади) [4].
Засади передбачають: - збереження 100% участі держави у капіталі Банку до 2018 року, тобто Банк залишатиметься державним системним банком принаймні наступні декілька років; -докорінний перегляд системи корпоративного управління шляхом впровадження кращих міжнародних стандартів і практик, що сприятиме як підвищенню ефективності управління в інтересах держави та платників податків, так і незалежності операційного управління від можливого політичного та адміністративного впливу; - істотні зміни функціональної та фінансової моделей Банку.
Стратегічна мета Банку – це впровадження сучасних банківських технологій та продуктів як основи підвищення операційної ефективності та забезпечення зваженого і стійкого зростання у довгостроковій перспективі[16,c.15]. Банк не є учасником Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, оскільки усі вклади фізичних осіб в Банку гарантовано державою. Станом на 30 вересня 2016 року та 31 грудня 2015 року 100% акцій Банку належали державі.
У 2014 році Банк припинив здійснення усіх видів фінансових операцій у населених пунктах Автономної Республіки Крим, Луганської та Донецької областей, які не контролюються 7 українською владою. Станом на 30 червня 2016 року та 31 грудня 2015 року Банк мав 23 обласні управління, Головне управління по м. Києву та Київській області, Головне управління з обслуговування клієнтів та 4 191 і 4 559 територіально відокремлених безбалансових відділень на території України, відповідно. Кількість персоналу Банку станом на 30 вересня 2016 року та 31 грудня 2015 року становила 30 585 та 30 893 чоловік, відповідно.
На сьогодні Ощадбанк - єдиний серед українських банків, який має закріплену законом державну гарантію збереження вкладів громадян та їх видачі за першою вимогою.
Стратегія банку спрямована на максимальний розвиток роздрібного бізнесу та створення умов для повного банківського обслуговування корпоративних клієнтів [1, c.14].
Маючи статус державного банку, ВАТ “Ощадбанк” прагне бути уособленням стабільності, впевненості та динамічного розвитку, національним надбанням держави та символом її респектабельності.
Сьогодні послугами банку користуються всі категорії населення, що зумовлює провідну позицію банку на ринку роздрібних банківських послуг України. Банк зосереджує свої зусилля на створенні сприятливих та вигідних умов обслуговування клієнтів, розширенні переліку банківських послуг, збільшенні присутності на ринку продуктів та послуг.
Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua
Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Інші роботи з даної категорії: