Зміст
Завдання 1
Користуючись формуляром (рис. 2.2, с. 33), наведеним у навчальному посібнику «Рекламний креатив» Примак Т. О. проаналізувати 5 рекламних звернень конкурентів для студентів заочної форми навчання і результати аналізу оформити у виді таблиці. Для кожного рекламного звернення заповнюється окрема таблиця. По кожному зверненню дати відповіді на такі запитання:
• ідея рекламного звернення;
• використані комунікативні технології;
• стиль рекламного звернення;
• маркетингові та художні прийоми, що використанні у написанні рекламних текстів;
• особливості композиції та її відповідність психологічним законам сприйняття інформації;
• використання кольорів;
• використання та відповідність шрифтів;
• змістовне навантаження ілюстрацій;
• звукове оформлення реклами;
• сценаристика реклами з позицій креативу;
• режисерське оформлення рекламних повідомлень.
Відповіді на запитання подаються після кожної таблиці.
Примітка: за бажанням студента можна обрати як тільки друковані рекламні повідомлення, так і радіо та телерекламу. При обиранні радіо- та телереклами до звіту додається CD с записом рекламного повідомлення.
Форма виконання – звіт з ілюстративними матеріалами у додатках.
Завдання 2
Для підприємства, де студенти працюють підготувати креативний бриф, який стане основою для розробки рекламних звернень у наступних завданнях. Креативний бриф має включати в себе такі розділи:
• назва товару;
• основні відомості про існування підприємства на ринку;
• проблема, яку повинен вивчити рекламодавець;
• завдання реклами;
• характеристика потенційних споживачів;
• головні конкуренти;
• основні обіцянки рекламодавця;
• причини для здійснення купівлі;
• основні елементи, що мають бути присутніми в рекламі;
• тональність реклами;
• бюджет на створення рекламного звернення;
• короткий опис продукту на виході;
• терміни виконання роботи.
Для студентів заочної форми навчання користуючись одним із методів розробки ідеї рекламного звернення (рекламної кампанії) розробити ідею рекламного звернення та обґрунтувати її доцільність.
Форма виконання – Бриф + звіт з розробленими ілюстративними матеріалами та таблицями.
Завдання 3
Для матеріалізації розробленої у завданні 2 ідеї рекламного звернення створити проекти різних рекламних звернень обраного рекламодавця відповідно до таких стилів: фольклорний, кич, модерн, комерційна еклектика, постмодернізм, авангард, сюрреалізм, віртуальна ізофренія тощо. У разі недоцільності застосування того чи іншого стилю у рекламі товару обраного рекламодавця – навести обґрунтування. При розробці рекламних звернень враховувати правила дизайну та структуралістки реклами.
Форма виконання – звіт з розробленими ілюстративними матеріалами.
Завдання 4
Для обраного товару підприємства, де працює студент виконайте такі завдання:
1. Розробіть креативну ідею створення рекламного продукту на телебаченні.
2. Напишіть літературний і режисерський телесценарій для рекламного ролика.
3. Зробіть розкадровку.
Дайте відповіді на такі запитання:
1. Якої креативної стратегії Ви притримувались при створенні рекламного фільму?
2. Який рекламний стиль Вами використано?
3. На яких стереотипах (архетипах) Ви акцентували увагу у Вашому ролику?
4. Яких персонажів Ви обрали і чому саме них?
5. На яких аксесуарах і атрибутах персонажів Ви зробили наголос і чому?
6. Яка кольорова гама є домінантою у Вашому фільмі і чому?
Форма виконання – літературний та режисерський сценарії, розкадровка і відповіді на запитання у вигляді висновків.
P.S. На замовлення (0661752924- Наталья), є готові роботи їх можна використати як шаблон(примірник)