0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА (ID:640613)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Звіти з практики
Сторінок: 4
Рік виконання: 2018
Вартість: 60
Купити цю роботу
Зміст
Плану не містить, але у характеристиці розкрито питання: - Загальні відомості (ПІБ, дата народження, склад сім'ї, медична картка) - Загальний розвиток, рівень розвитку когнітивних процесів - Ставлення до навчання, праці - Дисциплінованість та навички культури поведінки - Стосунки з товаришами, однокласниками - Висновки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Загальний розвиток, рівень розвитку когнітивних процесів Краще розвинена зорова пам'ять, рівень розвитку логічної пам’яті достатній, асоціативної – високий. Увага стійка, включення в роботу швидке, здатна працювати зосереджено працювати. Високий рівень розвитку моторики. Розуміє відношення між предметами, діями, явищами. Добре сформовані розумові операції аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення, абстрагування. Розвинуте наочно-дійове, наочно-образне, логічне, абстрактне мислення. Кмітлива, швидко розуміє матеріал. Досить розвинена просторова уява. Легко створює просторові образи та оперує ними в процесі вирішення практичних завдань. Створює яскраві картинки під час прочитання літературної прози чи поезії та здатна намалювати їх чи описати усно. Загальний фізичний розвиток середній. Має низький імунітет. Часто на уроках фізичної культури не займається за довідкою, проте є бажання долучатися до різних активностей. Інтереси: спортивні ігри з елементами змагання, малювання. Потреби: бути в центрі уваги, бути залученою до будь-якої справи. У вербалізації завдань не завжди може згадати слова, які мають бути в активному словнику (узагальнювальні поняття, пов’язані з побутовим орієнтуванням). Згадує слова з допомогою дорослого.