Зразок роботи
Гіпермаркет ТОВ «Епіцентр» - підприємство, яке займається роздрібним продажем будівельних матеріалів, які застосовуються в будівництві, облаштуванні житла, предметів інтер’єру, меблів та багато іншого.
В мережі гіпермаркетів «Епіцентр» є все для будівництва, ремонту й декорування. Товари представлені в різноманітних секторах: великі будівельні роботи, оздоблення ванної кімнати, кухні, облаштування дачі, засоби догляду за присадибною ділянкою, декорації, оформлення, інструменти, електрообладнання тощо – всього більше 200 тисяч найменувань.
Актуальність даної теми полягає у підвищенні ефективності управління товарними запасами за рахунок збільшення їх оборотності, створення оптимальної кількості складів, оптимізації товарного асортименту. Завдяки урегульованості дії даних показників торгівельне підприємство забезпечить безперервність процесу реалізації товарів та обслуговування споживачів.
Постійне вдосконалення, робота команди професіоналів, поліпшення сервісу, збільшення асортименту товарів, створення нових товарних груп та відділів забезпечили компанії успіх і провідну роль на ринку України.
Гіпермаркет ТОВ «Епіцентр» розрахований на всі категорії клієнтів і може задовольнити найвибагливіших клієнтів і їхні смаки.
Асортимент в гіпермаркеті постійно оновлюється, будь-які новинки, які тільки з'являються на ринку будівельних матеріалів, можна знайти саме в цьому гіпермаркеті.
Мета навчальної практики: активне знайомство студентів із сутністю та вимогами майбутньої професії, освоєння специфіки управлінської діяльності в області маркетингу, формування глибокого розуміння маркетингу як наукової дисципліни та практичного інструменту розвитку бізнесу.
Мета дослідження: глибокий аналіз ринку логістичних послуг та маркетингової стратегії ТОВ «ЕПІЦЕНТР».
Предмет дослідження: детальне вивчення діяльності, розвитку, представлення послуг, маркетингової політики та фінансових операцій ТОВ «ЕПІЦЕНТР».
Об'єкт дослідження: ТОВ «ЕПІЦЕНТР».
У рамках навчальної практики та проведення дослідження ТОВ «ЕПІЦЕНТР» було здійснено наступні кроки:
1) Виконано загальний огляд підприємства.
2) Проведено аналіз ринку логістичних послуг, та виявлено рівень відповідності діяльності підприємства ринковим трендам.
3) Описано основні види послуг, які надає підприємство.
4) Проведено аналіз конкурентного середовища в контексті підприємства.
5) Аналізовано зовнішнє середовище, в якому функціонує підприємство.
6) Описано основні споживчі сегменти, на які орієнтовано підприємство.
7) Підведено підсумки з погляду маркетингової стратегії ТОВ «ЕПІЦЕНТР».
Структура звіту включає вступ, дев'ять розділів, висновки та список використаних ресурсів.
Під час підготовки звіту по навчальній практиці були використані методи дослідження, як-от узагальнення отриманої інформації, статистичний та аналітичний аналіз.
Інформаційні джерела включають статті вітчизняних та зарубіжних ЗМІ, книги іноземних авторів, різноманітні інтернет-сайти, а також звіти підприємства ТОВ «ЕПІЦЕНТР».