Формування доходів торговельного підприємства (ID:148277)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. Поняття доходів підприємства, їх роль в процесі функціонування та розвитку суб’єктів господарювання 7
1.2. Склад та джерела формування доходів торговельного підприємства, фактори, що визначають їх обсяги 23
1.3. Показники оцінки достатності формування та ефективності використання доходів торговельного підприємства 33
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ДОХОДІВ ПП «ВОДОПЛАСТ» 41
2.1. Аналіз джерел формування динаміки, обсягів та структури доходів ПП «Водопласт» 41
2.2. Оцінка факторів, які впливають на процес формування та обсяги доходів ПП «Водопласт» 51
2.3. Аналіз достатності формування та ефективності використання доходів ПП «Водопласт» 57
Висновки до розділу 2 68
РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ТА НАПРЯМКИ ЗБІЛЬШЕННЯ ДОХОДІВ ПП «ВОДОПЛАСТ» 70
3.1. Розробка стратегії управління доходами ПП «Водопласт» 70
3.2. Обґрунтування резервів збільшення доходів підприємства 83
3.3. Визначення обсягу доходу ПП «Водопласт» у плановому періоді 86
Висновки до розділу 3 91
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 92
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 95
ДОДАТКИ 100
Зразок роботи
1.1. Поняття доходів підприємства, їх роль в процесі функціонування та розвитку суб’єктів господарювання
Категорія доходу є однією з найскладніших в економічній науці. Вона була предметом широких дискусій серед представників різних економічних шкіл та напрямків. Однією з найбільш суперечливих вона залишається і на сьогодні, що обумовлює необхідність її поглиблення і уточнення. Така необхідність виникає з ряду причин: насамперед, перехід України до ринкових принципів управління економікою формує нове економічне насичення сутності цієї категорії, яке істотно розрізняється з її економічним змістом в умовах адміністративних принципів управління; по-друге, інтеграція України із світовою економікою потребує необхідності узгодження основних характеристик цієї категорії з аналогічною системою характеристик, що використовується у міжнародному науковому вжитку; нарешті, необхідність уточнення сутності категорії доходу виникає через розвиток нової парадигми управління економічними процесами суб'єктів господарювання, яка отримала назву "стратегічне управління підприємством".
1.3. Показники оцінки достатності формування та ефективності використання доходів торговельного підприємства
Розглядаючи доходи торгового підприємства в системі показників його економічного розвитку, слід зазначити, що це найважливіший фінансовий показник, який є джерелом покриття поточних витрат, сплати ПДВ та формування прибутку підприємства який є фінансовою основою для нарощення обсягів власного капіталу підприємства. Це в свою чергу сприяє підвищенню фінансової стійкості підприємства, зниження ризику неплатоспроможності та залежності від кредиторів, покращенню конкурентоспроможності суб’єкта господарювання на ринку. Таким чином відбувається збільшення грошових потоків від здійснення діяльності, а отже реалізація основної мети реалізації підприємства: нарощення ринкової вартості підприємства. Від розміру прибутку залежить оплата праці, формування чисельності та складу працівників, податкова політика, можливість розвитку матеріально-технічної бази, фінансування відтворювальних процесів, виплати дивідендів тощо.
Інші роботи з даної категорії: