0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бюджетування у корпораціях (ID:174725)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 34
Рік виконання: 2017
Вартість: 180
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА.. 1.1. Організація системи контролінгу ризику банкрутства підприємства РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 2.1. Стратегічний аналіз бізнес середовища і діяльності ТзОВ "Магнум Проект" 2.2. Формування системи фінансових бюджетів діяльності підприємництва на плановий рік ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Організація системи контролінгу ризику банкрутства підприємства В умовах нестабільності вітчизняної економіки особливої актуальності набуває питання пошуку і впровадження на практиці новітніх методів управління, які базуються на використанні антикризових інструментів та підходах в управлінні суб'єктами господарювання. Одним з таких методів є антикризовий фінансовий контролінг - система інформаційно-аналітичної підтримки процесу управління підприємством, що забезпечує господарюючому суб’єкту стабільність та довгострокові перспективи. Прогнозування фінансового стану, розробка і прийняття програми антикризового управління при ймовірності банкрутства дозволить підвищити ефективність діяльності підприємства і рівень його економічної безпеки. Існує нагальна потреба систематизації існуючих положень в умовах пошуку шляхів упровадження антикризових інструментів та підходів в управлінні суб'єктами господарювання. Одним із найважливіших факторів раннього попередження банкрутства підприємств є наявність системи антикризового контролінгу. Фактори банкрутства підприємств зазвичай поділяють на дві групи [5, C. 7]: 1. макроекономічні (структурні диспропорції економіки, монополізм постачальників і/або споживачів продукції, різке падіння попиту на продукцію в період циклічної кризи. Високі процентні ставки та бар’єри виходу на ринок капіталу та неефективна податкова політика держави); 2. мікроекономічні (недостатня інноваційна активність, виробництво продукції, незатребуваною ринком, і неефективний маркетинг, нездатність залучити додаткові фінансові ресурси для забезпечення поточної та інвестиційної діяльності, низька кваліфікація працівників і непрофесійний менеджмент). Важливо є висвітлити основні аспекти та завдання антикризового фінансового контролінгу, що актуалізуються в умовах дії реальних викликів сьогодення. 2.1. Стратегічний аналіз бізнес середовища і діяльності ТзОВ "Магнум Проект" SWOT-аналіз дає змогу формувати загальний перелік стратегій підприємства з урахуванням їхніх особливостей – адаптації до середовища або формування впливу на нього. SWOT-аналіз дозволить об’єктивно оцінити можливості, що відкриваються перед підприємством та загрози, пов’язані з такими можливостями. Результати аналізу в подальшому можуть бути використані для формування і вибору стратегій ТзОВ "Магнум Проект", а також оцінки підприємства як виробника на ринку твердопаливних котлів. Для оцінювання чинників макро- і мезооточення підприємства застосовуємо метод визначення профілю зовнішнього середовища (див. табл.2.1). Таблиця 2.1 Оцінка можливостей і загроз зовнішнього економічного середовища ТзОВ "Магнум Проект" Компонента, чинники Ваго-мість чинни-ка Вплив на підприємство Напрям впливу Рівень важли-вості чинника Характеристика показника 1 2 3 4 5 6 Макрооточення 1. Демографічна 1.1.Чисельність населення 3 3 - -7 Від чисельності населення прямо залежить кількість потенційних споживачів продукції. Тенденція до стрімкого зменшення чисельності мало того, що не покращується, а, навпаки, погіршується і на даному етапі позитивна зміна не можлива. 1.2.Міграційні тенденції 2 2 - -4 Через міграційні тенденції зменшується кількість споживачів товару. Продовження табл. 2.1 1.3. Розміщення населення на території країни (регіону). 2 4 - -6 Значна кількість людей зосереджується у місті локації ТзОВ «МагнумПроект». У зв’язку з тим що немає філії по Україні, то вплив компонента є негативним, оскільки немає можливості до залучення нових споживачів. 2.Економічна 2.1.Купівельна спроможність населення 3 2 - -6 Забезпечення громадян сьогодні залишається на низькому рівні, значна частка населення знаходиться за межею бідності. На даному етапі позитивної зміни цього фактора не очікується, тому і в подальшому він продовжуватиме значно негативно впливати на ситуацію. 2.2. Рівень інфляції 3 3 - -9 Рівень інфляції, що спостерігається сьогодні в Україні, суттєво знижує купівельну спроможність населення. Також в умовах знецінення національної валюти підприємство стикається з проблемою підвищення ціни, а покупці з зменшенням рівня реальниг доходів, що також не може негативно повпливати на рівень продаж 2.3. Фінансово-кредитна політика в країні 1 2 - -2 Важкий стан економіки негативно впливає на фінансову політику країни (високі відсотки, девальвація гривні). 2.4. Система оподаткування 2 3 - -6 Велике податкове навантаження негативно впливає на підприємство. При реформуванні та удосконаленні податкової системи можна зменшити негативний вплив податкового обтяження і збільшити доходи державних бюджетів.