0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Кредитна політика підприємства (ID:177052)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 30
Рік виконання: 2016
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Глава 1. Економічна сутність кредитної політики підприємства та правові засади її формування Глава 2. Особливості механізму формування кредитної політики підприємств України................................................................... Глава 3. Концепція удосконалення механізму формування кредитної політики підприємства Висновки …………………………………………………………………… Список використаних джере
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Глава 1. Економічна сутність кредитної політики підприємства та правові засади її формування За умов товарного виробництва, особливо коли воно набуває загального характеру, кредит стає обов’язковим атрибутом підприємницької діяльності. Без кредитної підтримки неможливо забезпечити швидке та цивілізоване ставлення нових підприємств малого та середнього бізнесу, запровадження нових технологій та видів підприємницької діяльності в економічному просторі. Необхідність кредиту зумовлена тим, що в процесі кругообігу індивідуальних капіталів одні суб’єкти господарювання нагромаджують тимчасово вільні кошти, а інші - потребують цих коштів. Кредит сприяє розв’язуванню суперечності між можливим тимчасовим „заморожуванням” коштів і необхідністю їх ефективного використання. З допомогою кредиту банку акумулюють тимчасово вільні кошти одних клієнтів (кредитори банку), з тим, щоб надати позику іншим клієнтам (дебітори банку). Залучені таким чином кошти клієнтів становлять основу кредиту. Кредит являє собою форму руху позичкового капіталу, тобто грошового капіталу, який надається у вигляді позики [26, с. 25]. В основу управління кредитними ресурсами підприємств закладено наступні принципи: - дотримання вимог чинного законодавства та інших нормативних актів; - принцип комерційного розрахунку; - матеріальної відповідальності; - договірної дисципліни; - строковості, платності та зворотності; - принцип самовдосконалення та динамічності стосунків (будь-який механізм є динамічним і постійно розвивається, тому ефективність роботи кредитного механізму залежить від постійного удосконалення його елементів); - принцип плановості (від дотримання обраної кредитної політики та досягнення цілей суб’єктів кредитних відносин залежить ефективність функціонування кредитного механізму). Глава 2. Особливості механізму формування кредитної політики підприємств України В сучасних умовах господарювання розвиток кредитних відносин вийшов на новий рівень еволюційних перетворень. Для сучасних умов господарювання в Україні характерна експансія кредитних відносин та їх проникнення у всі сфери економічного та соціального життя. Спостерігається стабільне збільшення частки кредитних операцій підприємств в загальній структурі руху позикового капіталу. Це свідчить про якісну перебудову економічних відносин, що базуються на кредиті. Кредитну політику підприємства можна визначити, як складову фінансової політики підприємства, що характеризується сукупністю методів, принципів, процедур взаємодії з покупцями відносно реалізації активів чи послуг з відстрочкою платежу та системою інструментів управління дебіторською заборгованістю з урахуванням факторів макро- та мікросередовища, метою якої є регулювання та узгодження інтересів підприємства та контрагентів і забезпечення фінансової стійкості підприємства у довгостроковій перспективі. Можна виокремити основні функції кредитної політики підприємств: функція забезпечення цілісності та фінансової стабільності підприємства; управлінська та регулятивна функції; функція мобілізації та підвищення ефективності загальної діяльності підприємства; функція раціоналізації. Стабілізація економіки і зростання конкурентної боротьби між підприємствами, що виробляють аналогічну продукцію, обумовилює необхідність переходу від інтуїтивної кредитної політики до чіткої формалізації її принципів, механізмів та процедур [28, с. 273]. В сучасних умовах формування ефективної кредитної політики впливає на конкурентоспроможність підприємства.