Антикризове управління в організації (ID:179417)
Зміст
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. Методичні основи побудови підсистеми організаційної структури управління
РОЗДІЛ 2. Аналіз діяльності організації та ідентифікація наявних можливостей
РОЗДІЛ 3. Формування підсистем антикризового управління в організації 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Практична частина. Варіант №3
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. Методичні основи побудови підсистеми організаційної структури управління
Структура управління організацією (або організаційна структура управління) - одне з ключових понять менеджменту, тісно зв'язане з метою, функціями, процесом управління, роботою менеджерів, розподілом між ними повноважень. В рамках цієї структури протікає весь управлінський процес (рух потоків інформації, ресурсів, ідей і прийняття управлінських рішень), в якому беруть участь менеджери всіх рівнів, категорій і професійної спеціалізації. Структуру можна порівняти з каркасом будинку управлінської системи, побудованим для того, щоб всі що протікають в ній процеси здійснювались вчасно і ефективно.
У літературі з менеджменту наводиться безліч її трактувань , що відображають складність і багатозначність цієї категорії.
Під структурою управління розуміють упорядковану сукупність стійко взаємопов'язаних елементів , що забезпечують функціонування і розвиток організації як єдиного цілого. Організаційна структура управління визначається так само, як форма розподілу і кооперації управлінської діяльності, в рамках якої здійснюється процес управління по відповідних функціях, направлених на рішення поставлених завдань і досягнення цілей. З цих позицій структура управління має вигляд системи оптимального розподілу функціональних обов'язків , прав і відповідальності між керівниками , які входять до її складу органів управління, і працюючими людьми [9, c. 39].
Ключовими поняттями структури управління є зв'язки (відношення ), рівні і повноваження. Елементами організаційної структури управління можуть бути як робітники (керівники , фахівці, службовці ), так і служби або органи апарату управління, в яких зайнято певна кількість фахівців, що виконують функціональні обов'язки. Є два напрямки спеціалізації елементів організаційної структури управління:
- залежно від складу структурних підрозділів виділяються ланки структури управління, які здійснюють маркетинг, менеджмент виробництва;
- виходячи з характеру загальних функцій, виконуваних у процесі управління, формуються органи, що займаються плануванням, організацією , мотивацією і контролем [2, c. 140].
Інші роботи з даної категорії: