Зразок роботи
Об’єктом курсової роботи є приватне акціонерне товариство «Шполянський завод продтоварів».
Приватне акціонерне товариство "Шполянський завод продтоварів" нині є провідним підприємством з переробки сільськогосподарської сировини та випуску продуктів харчування в Черкаській області, а його продукція знана й за межами України.
В цілому можна говорити про нестабільний стан підприємства, про що свідчать невисокі показники ліквідності, недостатні - фінансової стійкості та невисока оборотність.
У процесі аналізу виробничої діяльності підприємства потрібно розглянути такі питання:
а) якість планування виробництва, напруженість і обґрунтованість планів діяльності як у цілому, так і щодо окремих виробничих підрозділів;
б) оцінка виконання планів виробництва, постачання й реалізації продукції, динаміка обсягів виробництва;
в) визначення основних факторів, що впливали на загальні обсяги виробництва протягом останніх років і зокрема у звітному періоді;
г) розкриття взаємозв’язку і взаємозумовленості показників обсягу виробництва, реалізації, асортименту, якості виробів тощо;
д) визначення внутрігосподарських резервів зростання обсягів випуску продукції і реалізації, а також розроблення заходів щодо їх повного та ефективного використання.
Загальний обсяг виробництва і реалізації продукції ПрАТ за три останні роки значно збільшується – в 2014 році збільшення склало 7198 тис.грн. або 13,9%, а в 2015 році – збільшення складає 8838 тис.грн. або 14,98%. При чому в 2014 році план було перевиконано, а в 2013 і 2015 році – недовиконано.
В структурі виготовленої та реалізованої продукції найбільшу питому вагу мають: кондитерська продукція (42,07% в 2013 році, 35,61% в 2014 році, 33,92% в 2015 році), солоні снеки (28,36% в 2013 році, 25,44% в 2014 році і 23,92% в 2015 році) та халва (21,47% в 2013 році, 21,18% в 2014 році і 16,14% в 2015 році).
В загальній сумі собівартості продукції найбільшу питому вагу становлять витрати на виробництво кондитерської продукції (42,36%, 37,07% та 37,81%), солоних снеків (28,55%, 24,59% та 22,06% в 2013-2015 рр.), халви (21,29%, 23,74% та 16,23%).