0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз об’єму виробництва продукції підприємства (ID:405925)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 30
Рік виконання: 2010
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ОБ’ЄМУ ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ 5 1.1. Поняття та планування виробничої діяльності 5 1.2. Розробка виробничої програми 7 1.3. Зміст і завдання аналізу об’єму виробництва продукції 11 1.4. Методика аналізу об’єму виробництва продукції 12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОБ’ЄМУ ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ ВАТ "ДОНЕЦЬКИЙ БУЛОЧНО-КОНДИТЕРСЬКИЙ КОМБIНАТ" 15 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 15 2.2. Аналіз об’єму виробництва продукції 17 2.3. Аналіз ритмічності та напруженості виробничої програми 20 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ОБ’ЄМУ ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ НА ВАТ "ДОНЕЦЬКИЙ БУЛОЧНО-КОНДИТЕРСЬКИЙ КОМБIНАТ" 21 3.1. Фактори, які впливають на виконання об’єм виробництва на підприємстві 21 3.2. Впровадження сучасних інформаційних технологій для ефективного планування та виконання плану з виробництва продукції 22 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28 ДОДАТКИ 30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
З даних табл. 2.3 видно, що по окремих групах продукції, що випускається в хлібобулочному цеху, при середньому по цьому підрозділу відсотку виконання плану, рівному 105,61 %, спостерігається недовиконання плану сухарів (95,22 %) і у хлібобулочних виробах (94,27%). В той же час намітилася позитивна динаміка в порівнянні з минулим роком по більшості груп продукції, що випускалася в цеху. У зв'язку з тим, що раніше було виявлено невиконання плану по першому виробничому підрозділу підприємства, особливе значення при проведенні внутрішньогосподарського аналізу набуває представлена в табл. 2.3 інформація про динаміку і виконання завдання по кондитерському цеху. Так, ми бачимо, що невиконання плану в цілому по цьому цеху було викликане істотним збоєм в ньому по таких видах продукції, як печиво, вафлі, кекси, крекери. Надалі необхідно встановити причини ситуації, що склалася, чинники виникнення вузьких місць у виробництві продукції. Таблиця 2.3 Виконання плану і динаміка виробництва продукції в діючих цінах по цехах