0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз виробництва продуктів харчування і їх реалізації на споживчому ринку (ID:42056)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 75
Рік виконання: 2012
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1 Теоретичні аспекти виробництва продуктів харчування та їх реалізації на споживчому ринку 1.1. Характеристика виробничої та збутової діяльності та їх складових елементів 1.2. Форми, типи і методи організації виробництва та реалізації продукції 1.3. Методика оцінювання ефективності виробництва і реалізації продукції Висновки до розділу 1 Розділ 2 Оцінка виробництва і реалізації харчової галузі 2.1. Економічна характеристика харчової галузі та основних видів продукції 2.2. Дослідження обсягів виробництва і реалізації в галузі 2.3. Шляхи підвищення ефективності виробництва і реалізації в галузі Висновки до розділу 2. Розділ 3 Аналіз виробництва і реалізації продукції ПАТ «Шполянський завод протоварів» та ПАТ «Ватутінський м’ясокомбінат» 3.1. Економічна оцінка ПАТ «Шполянський завод продтоварів» та ПАТ «Ватутінський м’ясокомбінат» 3.2. Оцінка виробництва і реалізації продукції ПАТ «Шполянський завод продтоварів» та ПАТ «Ватутінський м’ясокомбінат» 3.3. Шляхи збільшення обсягів виробництва і реалізації ПАТ «Шполянський завод продтоварів» та ПАТ «Ватутінський м’ясокомбінат» Висновки до розділу 3 Висновки Список використаних джерел Додатки Виробництво в економічному розумінні — це спосіб поєднання виробничих ресурсів: землі, праці, капіталу, будівель, устаткування, обладнання — та їх узгодженого, цілеспрямованого використання, а також поєднання різних сфер, галузей, видів виробництва, що ґрунтується на суспільному поділі праці. Реалізаційна політика — це діяльність фірми з планування, реалізації та контролю руху товарів від товаровиробника до споживача з метою задоволення попиту і отримання прибутку. Виробничий процес – це послідовна зміна стану предмета праці при перетворенні його з матеріалів і сировини в продукцію. Виробничі процеси поділяються за ознаками: призначення, ступінь автоматизації та перебіг у часі. Принципами організації виробничого процесу є спеціалізація, пропорційність, паралельність, автоматичність, гнучкість, гомеостатичність. Розрізняють наступні типи виробництва – одиничне, серійне, масове. Існуючі канали збуту передбачають три основних методи збуту: прямий; непрямий; комбінований. Інша класифікація методів реалізації виробів наступна: інтенсивний, на правах винятковості та селективний методи. Оцінку виробничої і збутової діяльності проводять за такими напрямками: стан, структура та динаміка виготовлення продукції, темпи її оновлення, оцінка асортименту, ритмічності, браку та якості продукції. Харчова промисловість є однією з стратегічно значимих галузей світової економіки, економіки кожної країни та будь-якого регіону, що зумовлено її особливою роллю в задоволенні потреб населення в продовольчих товарах. Харчова промисловість України включає в себе понад 40 різноманітних галузей виробництва: борошномельнокруп'яну, цукрову, спиртову, пивоварну, хлібопекарську, кондитерську тощо. На сьогодні харчова промисловість характеризується зменшенням кількості харчових підприємств, значними капіталовкладеннями в основні і оборотні фонди, невисокою рентабельністю і наявність значної кількості збиткових підприємств, зниженням обсягів інвестицій. Обсяги виробництва і реалізації продукції в харчовій промисловості збільшуються, але незначними темпами, збільшуються індекси цін і збільшується обсяг експорту харчової продукції. Збільшення обсягів виробництва і реалізації харчової продукції можливе лише через впровадження сучасних, новітніх технологій та обладнання, ефективних методів організації праці та управління шляхом інноваційно- інвестиційного розвитку виробництва. Це, у свою чергу, потребує державної підтримки через прийняття відповідних законодавчих і нормативних документів, якими повинно бути передбачено стимулювання інноваційних процесі та створення сприятливих умов як для вітчизняних, так и для зарубіжних інвестицій. Аналіз виробництва і реалізації продукції було проведено на матеріалах приватного акціонерного товариства «Шполянський завод продтоварів» та публічного акціонерного товариства «Ватутінський м’ясокомбінат». Сьогодні на ПАТ «Шполянський завод продтоварів» діє дев'ять цехів, у яких виготовляється понад 150 видів продукції, серед якої ковбасні вироби, смажене соняшникове насіння, сухарики, чіпси, майонез, ірис, грильяжі, козинаки, олія, крупи. Проаналізувавши основні техніко – економічні показники діяльності підприємства можна побачити зростання майна, в тому числі оборотних і необоротних активів, власного і залученого капіталу, валового і чистого доходів від реалізації, валового прибутку, чисельності та продуктивності праці. Але разом з тим, через зростання невиробничих витрат зменшується чистий прибуток в 2011 році – більш як в 5 разів порівняно з 2009 роком. Основними видами дiяльностi ПАТ «Ватутінський м’ясокомбінат» є закупiвля та переробка усiх видiв худоби (виробництво м'яса та м’ясної продукції), виробництво ковбас варених, фiрмова торгiвля продукцiєю власного виробництва. Аналіз показав, що в 2010 році зменшується вартість майна, оборотних активів, власного капіталу, доходів від реалізації і чистого доходу, чисельність персоналу та інші показники, в 2011 році ситуація змінюється, але підприємство не досягає показників 2009 року. Проведений попередній аналіз виробництва і реалізації продукції показав, що вся продукція, яка виробляється підприємством знаходить збут. Загальний обсяг виробництва і реалізації продукції за три останні роки значно збільшується – в 2010 році збільшення склало 7198 тис.грн. або 13,9%, а в 2011 році – збільшення складає 8838 тис.грн. або 14,98%. В структурі виготовленої та реалізованої продукції найбільшу питому вагу мають: кондитерська продукція (42,07% в 2009 році, 35,61% в 2010 році, 33,92% в 2011 році), солоні снеки (28,36% в 2009 році, 25,44% в 2010 році і 23,92% в 2011 році) та халва (21,47% в 2009 році, 21,18% в 2010 році і 16,14% в 2011 році). Позитивним є те, що вся продукція, яка виготовляється підприємством є прибутковою, про що свідчить значення витрат на 1 грн. реалізації менших за 1 грн. Інші ситуація спостерігається на ПАТ «Ватутінський м’ясокомбінат» - там обсяги виробництва падають. Для підтримки збільшення обсягів виробництва і реалізації ПАТ доцільним є: 1) здійснення жорсткого державного контролю за якістю сировини – для чого необхідно привести у відповідність стандарти із вимогами СОТ; 2) стабілізація закупівельних цін на сировину – доцільно створити єдине фермерське агентство з продажу сировини, що врахує інтереси всіх його виробників, а не кожного окремо; 3) запровадження пільгового кредитування учасників ринку сільськогосподарської сировини – доцільно розробити дієві програми на основі встановлення партнерських зв’язків із банками; 4) встановлення чіткого контролю за здійсненням інвестування – доцільно створення на харчових підприємствах інженерних груп, які відповідатимуть за впровадження інвестицій та інновацій. Перелік табличного і графічного матеріалу: Рис.1.1 Схема виробничої діяльності підприємства Таблиця 2.1 Аналіз виробництва продукції м’ясопереробними підприємствами України у 2007-2010 рр. Таблиця 2.2 Аналіз динаміки виготовлення ковбасних виробів Рис.2.1 Обсяг імпорту мяса і мясопродуктів Таблиця 2.3 Динаміка основних показників, що характеризують стан ринку м’ясопродуктів України у 2002-2010 рр. (%, грудень до грудня попереднього року) Рис.3.1 Організаційна структура ПАТ «Шполянський завод продтоварів» Таблиця 3.1 Основні економічні показники діяльності ПАТ «Шполянський завод продтоварів» за 2009-2011 рр. Рис.2.1 Організаційна структура ПАТ «Ватутінський м’ясокомбінат» Таблиця 3.2 Основні економічні показники діяльності ПАТ «Ватутінський м’ясокомбінат» за 2009-2011 рр. Таблиця 3.3 Оцінка виробництва і реалізації продукції за її видами ПАТ «Шполянський завод продтоварів» за 2009-2011 рр., тис.грн. Таблиця 3.4 Структура виготовленої та реалізованої продукції ПАТ «Шполянський завод продтоварів» в 2009-2011 рр., тис.грн. Таблиця 3.5 Аналіз собівартості та прибутку продукції на 1 грн. реалізації за її видами, коп. Таблиця 3.6 Динаміка і структура випуску продукції ПАТ «Ватутінський м’ясокомбінат», тис.грн. Таблиця 3.7 Пріоритетні напрями збільшення обсягів виробництва і реалізації ПАТ «Шполянський завод продтоварів»
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову