0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Економічний аналіз (ID:446464)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 8
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Задача 1 За наведеними даними розрахувати точку беззбитковості роботи підприємства, розрахувати наскільки потрібно скоротити умовно – постійні витрати, якщо обсяг реалізації буде менше на 10%. Показники сума 1. Обсяг випуску продукції, шт. 20000 2.Ціна 1 штуки 20 3.Витрати підприємства, всього 300000 в тому числі 3.1. умовно – змінні витрати 150000 3.2. умовно – постійні витрати 150000 Задача 2 За наведеними даними розрахуйте величину факторів, які вплинули в звітному місяці на випущену продукцію. Використати спосіб ланцюгових підстановок, абсолютних різниць або відносних різниць. Показники базисний період звітний період 1. Товарна продукція, тис.грн. 2400 2800 2. Чисельність робітників, чол. 100 125 3. Середня кількість явок на роботу за місяць, днів 24 20 4 Тривалість робочого дня, годин 8,0 7,0 5. Середнього динний виробіток, грн. Задача 3 Визначити вплив факторів використання матеріалів на виробництво товарної продукції, якщо відомо: Показники базисний період звітний період 1. Випуск продукції, тис.грн. 2. Витрачено металу на виробництво продукції, тис.грн. 1200 1500 3. Матеріаломісткість продукції 0,5 0,48 Задача 4 Проаналізувати виконання плану за асортиментом та структурою випуску продукції за наступними даними: Показники план факт Продукція А 250 300 Продукція Б 200 400 Продукція В 300 250 Разом Задача 5 За наведеними даними проаналізувати ритмічність та аритмічність випуску продукції Декади за планом фактично І 250 ІІ 370 ІІІ 570 Разом 1000 1190 Довідково. В першій декаді місяця 7 робочих днів, в другій декаді – 6 робочих днів, в третій декаді – 8 робочих днів. Задача 6 Розрахувати вплив факторів на зміну маси прибутку. Визначити резерви збільшення прибутку. Визначити, при якій ціні за 1 тону підприємство буде беззбитковим. Визначити, при якому рівні адміністративних витрат підприємство буде мати прибуток 500 тис.грн., за умови зменшення ціни та собівартості відповідно на 10%. Показники базисний період звітний період 1. Реалізовано продукції, тон 1000 900 2. Ціна за 1 тону, тис.грн. 2,4 2,9 3. Собівартість 1 тони, тис.грн. 1,7 2,5 4. Адміністративні витрати, тис.грн. (постійні) 300 280 5. Прибуток Задача 7 На основі наведених даних побудувати матрицю BCG. Визначити конкурентоспроможність та конкурентну позицію підприємств, залежно від позиціонування підприємств в осередках матриці. Підприємство обсяг реалізації (дохід), тис.грн. прибуток, тис.грн. прибутковість продажів (ROS) частка ринку, % відносна частка ринку, коеф. Альфа 20000 5000 ? ? ? Бетта 45000 12000 ? ? ? Омега 15000 7000 ? ? ? Сігма 70000 8000 ? ? ? Голден-плаза 50000 10000 ? ? ? Всього 200000 ? ? 100 ? Середнє значення по галузі ? ? ? 20 ? Задача 8 За наведеними даними визначити показники придатності (зносу) та показники руху основних фондів, фондовіддачу, фондоозброєність підприємства Показники базисний період звітний період 1. Обсяг товарної продукції 8200 8940 2. Вартість основних фондів на початок періоду 7900 8350 3. Введено основних фондів 307 422 4. Вибуло основних фондів 120 90 5. Вартість основних фондів на кінець періоду 6. Чисельність робітників 1800 1730 7. Сума зносу на кінець періоду 2599 2865
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Задача 1 За наведеними даними розрахувати точку беззбитковості роботи підприємства, розрахувати наскільки потрібно скоротити умовно – постійні витрати, якщо обсяг реалізації буде менше на 10%. Показники сума 1. Обсяг випуску продукції, шт. 20000 2.Ціна 1 штуки 20 3.Витрати підприємства, всього 300000 в тому числі 3.1. умовно – змінні витрати 150000 3.2. умовно – постійні витрати 150000 Задача 2 За наведеними даними розрахуйте величину факторів, які вплинули в звітному місяці на випущену продукцію. Використати спосіб ланцюгових підстановок, абсолютних різниць або відносних різниць. Показники базисний період звітний період 1. Товарна продукція, тис.грн. 2400 2800 2. Чисельність робітників, чол. 100 125 3. Середня кількість явок на роботу за місяць, днів 24 20 4 Тривалість робочого дня, годин 8,0 7,0 5. Середнього динний виробіток, грн. Задача 3 Визначити вплив факторів використання матеріалів на виробництво товарної продукції, якщо відомо: Показники базисний період звітний період 1. Випуск продукції, тис.грн. 2. Витрачено металу на виробництво продукції, тис.грн. 1200 1500 3. Матеріаломісткість продукції 0,5 0,48 Задача 4 Проаналізувати виконання плану за асортиментом та структурою випуску продукції за наступними даними: Показники план факт Продукція А 250 300 Продукція Б 200 400 Продукція В 300 250 Разом Задача 5 За наведеними даними проаналізувати ритмічність та аритмічність випуску продукції Декади за планом фактично І 250 ІІ 370 ІІІ 570 Разом 1000 1190 Довідково. В першій декаді місяця 7 робочих днів, в другій декаді – 6 робочих днів, в третій декаді – 8 робочих днів. Задача 6 Розрахувати вплив факторів на зміну маси прибутку. Визначити резерви збільшення прибутку. Визначити, при якій ціні за 1 тону підприємство буде беззбитковим. Визначити, при якому рівні адміністративних витрат підприємство буде мати прибуток 500 тис.грн., за умови зменшення ціни та собівартості відповідно на 10%. Показники базисний період звітний період 1. Реалізовано продукції, тон 1000 900 2. Ціна за 1 тону, тис.грн. 2,4 2,9 3. Собівартість 1 тони, тис.грн. 1,7 2,5 4. Адміністративні витрати, тис.грн. (постійні) 300 280 5. Прибуток Задача 7 На основі наведених даних побудувати матрицю BCG. Визначити конкурентоспроможність та конкурентну позицію підприємств, залежно від позиціонування підприємств в осередках матриці. Підприємство обсяг реалізації (дохід), тис.грн. прибуток, тис.грн. прибутковість продажів (ROS) частка ринку, % відносна частка ринку, коеф. Альфа 20000 5000 ? ? ? Бетта 45000 12000 ? ? ? Омега 15000 7000 ? ? ? Сігма 70000 8000 ? ? ? Голден-плаза 50000 10000 ? ? ? Всього 200000 ? ? 100 ? Середнє значення по галузі ? ? ? 20 ? Задача 8 За наведеними даними визначити показники придатності (зносу) та показники руху основних фондів, фондовіддачу, фондоозброєність підприємства Показники базисний період звітний період 1. Обсяг товарної продукції 8200 8940 2. Вартість основних фондів на початок періоду 7900 8350 3. Введено основних фондів 307 422 4. Вибуло основних фондів 120 90 5. Вартість основних фондів на кінець періоду 6. Чисельність робітників 1800 1730 7. Сума зносу на кінець періоду 2599 2865