РОЗРАХУНКОВА РОБОТА з дисципліни «Бізнес-аналіз» (на прикладі «Procter&Gamble») (ID:837855)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП 3
ОСНОВНА ЧАСТИНА 4
1. Загальна характеристика діяльності ‘Procter & Gamble’ 4
2. Аналіз внутрішнього середовища ‘Procter & Gamble’ 9
3. Аналіз зовнішнього середовища ‘Procter & Gamble’ 12
4. Характеристика можливостей та слабких сторін ‘Procter & Gamble’ 17
5. Визначення корінних причин проблеми 21
6. Впровадження змін за моделлю ADKAR 23
7. Стратегічна карта ‘Procter & Gamble’ 24
ВИСНОВОК 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
Зразок роботи
Робота оцінена в 15/15 балів.
ВСТУП
Процес бізнес аналізу передбачає систему різних заходів, які необхідно проаналізувати і вибрати оптимальний варіант.
Актуальність цієї роботи виявляється у тому, що компанія починає втрачати колишні обороти, навіть не дивлячись на свій рейтинг.
Метою роботи є вивчення та освоєння методичних основ бізнес аналізу, виявлення слабких та сильних сторін, можливостей та загроз, дослідження внутрішнього та зовнішнього середовища, а також більш глибокий аналіз слабких сторін та розробка методів щодо покращення стабільної роботи підприємства.
Об'єктом дослідження є Procter & Gamble - компанія світового рівня, яка виробляє широкий діапазон товарів народного споживання. Вона є однією з самих майстерних в світі продавців споживчих продуктів в упаковках. Її марки лідирують в 19 з 39 товарних категорій, представлених компанією; її частка ринку в середньому складає біля 25%. Р&G добилася успіху, націлюючись на захват відразу всього ринку і енергійно захищаючись від конкурентів. Компанія не втомлюється вивчати своїх клієнтів і конкурентів. Вона активно впроваджує новаторські розробки, щорічно виділяючи на дослідження 3,4% від суми товарообороту.
У роботі проведено аналіз збутового середовища, аналіз фінансових показників, наведено дані щодо загальної характеристики підприємства, показаний прогноз стану підприємства та рекомендації щодо поліпшення його діяльності.
У розрахунковій роботі використано ряд схем, таблиць та пропозицій, проаналізувавши які можна дійти висновку, що згадані рекомендації є оптимальними та дієвими.
ОСНОВНА ЧАСТИНА
1. Загальна характеристика діяльності підприємства
Перед початком аналізу обраної компанії необхідно ознайомитися з основною інформацією. Коротка характеристика представлена нижче по пунктам. [1,2,3,14]
Діяльність
сектор економіки:
вторинний
місія:
виробництво продукції найвищої якості та споживчої цінності, що сприяє підвищенню життєвого рівня людей у різних країнах
Інші роботи з даної категорії: