СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бізнес-план відкриття агентства у сфері інтернет маркетингу (ID:1237272)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 38
Рік виконання: 2023
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ 5 1.1. Закордонний досвід розвитку ринку інтернет-маркетингу 5 1.2. Особливості внутрішнього ринку інтернет-маркетингу 9 1.3. Особливості відкриття агенства у сфері інтернет-маркетингу 14 РОЗДІЛ 2. БІЗНЕС ПЛАН ВІДКРИТТЯ АГЕНСТВА У СФЕРІ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ 22 2.1. Загальна характеристика ідеї та актуальність проблеми 22 2.2. Концепція, цілі та завдання проєкту 26 2.3 Особливості бізнес–плану інвестиційного проєкту 28 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. З розвитком інтернету все більше компаній переходять в онлайн-режим. Це створює великий попит на інтернет-маркетингові послуги для просування продуктів і послуг в онлайн-середовищі та залучення цільової аудиторії. З постійним зростанням кількості бізнесів в інтернеті зростає і конкуренція. Компанії все більше усвідомлюють необхідність в ефективних інтернет-маркетингових стратегіях, щоб зайняти своє місце на ринку і привернути увагу клієнтів. Створення агентства у сфері інтернет-маркетингу є вкрай актуальним і перспективним бізнес-проектом. Агентство може стати надійним партнером для інших компаній, допомагаючи їм успішно просуватися в онлайн-середовищі, збільшувати обіг та залучати нових клієнтів. Завдяки комплексним інтернет-маркетинговим послугам та індивідуальному підходу до кожного клієнта, агентство матиме можливість зайняти свою нішу на ринку та розвиватися успішно у змінному світі цифрових технологій і маркетингових стратегій. Аналіз останніх досліджень та публікацій. Питання створення і функціонування агенства у сфері інтернет-маркетингу розкриті в наукових працях Т. Діброва, В. Кобєлєв, Н. Кузнєцова, А. Семенова та ін. Слід зазначити, що недостатньо висвітленими залишаються питання бізнес-планування з створення агентства у сфері інтернет-маркетингу. Необхідність теоретичних засад розроблення бізнес-планів з створення агентства у сфері інтернет-маркетингу з врахуванням світового досвіду та особливостей економіки України зумовлюють актуальність теми курсової роботи. Метою дослідження є теоретичне та аналітичне дослідження планування та організації бізнес-діяльності та обґрунтування шляхів й методів подальшого вдосконалення планової та організаційної роботи агентства у сфері інтернет-маркетингу. Виходячи з поставленої мети, у роботі поставлені такі завдання:  розглянути закордонний досвід розвитку ринку інтернет-маркетингу;  проаналізувати особливості внутрішнього ринку інтернет-маркетингу;  проаналізувати особливості функціонування агентства у сфері інтернет-маркетингу;  надати загальну характеристику ідеї та актуальність проблеми;  сформолювати концепцію, цілі та завдання проєкту;  визначити особливості бізнес –плану інвестиційного проєкту. Об’єктом дослідження є процес планування та реалізації бізнес-плану розробки проекту створення агентства у сфері інтернет-маркетингу. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації бізнес-діяльності. В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання.