ДОСЛІДЖЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ В СИСТЕМІ РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ (ID:193390)
Зміст
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ В СИСТЕМІ РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ
1.1. Людський капітал та його складові в системі прогресу суспільного відтворення
1.2. Стратегічна роль інвестицій у людський капітал та його складова – професійна освіта
1.3 Особливості формування інвестиційної привабливості вищої професійної освіти
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСІВ ІНВЕСТУВАННЯ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У ФОРМУВАННІ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ
2.1 Сучасний стан та проблеми вищої освіти в Україні та Черкаській області
2.2 Аналіз проблем розвитку вищої професійної освіти
2.3 Аналіз сучасного стану інвестування в систему вищої професійної освіти
РОЗДІЛ ІІІ КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК СТРАТЕГІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ
3.1 Концепція формування інвестиційної привабливості вищої освіти
3.2 Особливості визначення та оцінювання інвестиційної привабливості вищої професійної освіти
3.3 Методика розрахунку якісних та кількісних показників інвестиційної привабливості
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
ВСТУП
В останні роки, у процесі швидкого розвитку суспільства, знання та інновації під час їх практичного застосування все частіше виступають джерелом прибутку, оскільки на передній план виходять творчий потенціал, підприємницькі здібності, широкий кругозір, відповідальність, готовність до прийняття рішень тощо.
Роль і місце знань в інформаційній економіці відводить системі освіти реальну функцію із формування людського капіталу майбутнього. Першорядним є питання про вивчення проблем формування й ефективного використання людського капіталу, що є за сучасних умов важливим чинником економічного зростання і соціального прогресу.
Незважаючи на суперечності в розумінні структури людського капіталу, всі дослідники одностайні щодо домінуючого значення його освітньої складової, тобто обсягу знань, навичок, умінь, а також здібностей до сприйняття нових знань та їх періодичного оновлення, що закладаються в людині системою формальної освіти. Звідси інтерес до дослідження цієї складової людського капіталу. Таким чином, із позиції інвестицій у людський капітал, одним із головних напрямів інвестування повинна стати освіта.
Інші роботи з даної категорії: