0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОСОБЛИВОСТІ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИМСТВ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ (ID:839413)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 100
Рік виконання: 2023
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП .………………………………………………………………………. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ …………………………………… 1.1 Сутність інвестиційної діяльності та її вплив на діяльність підприємств міжнародного бізнесу ………….……………………………… 1.2 Особливості залучення інвестицій в контексті розширення діяльності підприємств міжнародного бізнесу ………………………………………… Висновки до 1 розділу …………………………………………………….… РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИМСТВ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ …………… 2.1 Вплив війни та COVID-19 на надходження інвестицій в міжнародний бізнес України ………………………………………………………………… 2.2 Стратегія міжнародної конкурентоспроможності підприємства в контексті етики ведення бізнесу .…………………………………………… 2.3 Методичні підходи до оцінки інвестиційної привабливості міжнародних підприємств …………………………………………………… 2.4 Розробка рекомендацій зі зниження впливу умов глобальної невизначеності на надходження інвестицій  у підприємства міжнародного бізнесу України ……………………………………………… Висновки до 2 розділу .………………………………………………………. ВИСНОВКИ .…………………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………………………………… ДОДАТКИ …………………………………………………………………….
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Новітній рівень розвитку міжнародного бізнесу характеризується глибокими змінами у всій його системі. Його фундаментальною характеристикою є глобалізація, яка в міжнародному діловому житті означає посилення взаємозалежності та взаємовпливу різних сфер діяльності. У контексті процесу глобалізації жодне явище суспільства, незалежно від його природи - економічної, політичної або правової, - не можна розглядати ізольовано. При розширенні ринку компанії зазвичай стикаються з проблемою вибору найбільш ефективних організаційних форм міжнародного бізнесу серед можливих у нашій країні з урахуванням існуючих об'єктивних і суб'єктивних факторів.   Теперішній етап розвитку міжнародного ділового життя призводить до пошуку та обґрунтування концептуальних підходів і стратегічних інструментів, які дозволяють йому адекватно реагувати на сучасні виклики та проблеми світової економіки, що глобалізується. У зв'язку з цим перехід українських локальних територіальних господарських структур на новий рівень соціально-економічного розвитку визначає трансформацію підходів до організації національного сектора міжнародних бізнес-груп та бізнес-взаємодій, що дозволяє успішно й повноцінно використовувати можливості диверсифікації, комбінування та кооперації. Міжнародний бізнес - поняття досить специфічне, багатогранне і складне, оскільки крім питання торгівлі в даному випадку необхідно вирішити ще ряд проблем, пов'язаних з особливостями продажу в іншій країні, для вирішення яких необхідна розробка певної міжнародної стратегії, а також таких важливих питань, як мовне питання, специфіка національної культури та законодавства. На межі XX-XXI століть бізнес між різними народами вже став звичним, всепроникаючим і всеохоплюючим явищем нашої сучасної цивілізації. Метою такого масштабного підприємства вважається не лише отримання прибутку, а й підтримка дружніх дипломатичних відносин між країнами. Міжнародний бізнес дуже важливий, і сьогодні все більше торгових, виробничих та дослідницьких організацій відкривається в інших країнах. Такі організації, безсумнівно, прибуткові, хоча й пов’язані з багатьма ризиками, адже відкрити компанію на «чужині» важче, ніж у своїй країні. Хоча, з іншого боку, такі компанії мають дуже велику конкурентну перевагу як вдома, так і за кордоном. Ступінь розробленості проблеми. Питання становлення та розвитку міжнародного ділового життя та ділової взаємодії у зв’язку з розвитком світогосподарських зв’язків, а також їх роль у формуванні нових структур міжнародних економічних відносин в умовах глобалізації Авдокушина Е.Ф., Е.С.  Акопова, Є.Н.  Александрова, А. Ю. Архипова, А.С.  Булатова, Н.Г.  Вовченко, Н.В. Воробйова, Т.В.Вороніна, В.Ю.  Воскресенський, І.Н.  Єфременко, Т.В.  Панасенкова, Є.П.  Пузакова, Є.В.  Сапір, С.Н.  Сильвестров, П.В.  Таранова, І.В.  Шевченка. Проблемам інтернаціоналізації підприємств та інтеграції їхньої господарської діяльності присвячені праці зарубіжних та вітчизняних авторів С. Андерссона, Л. Уелча та Р. Люстаріна, А. Лібмана, П. Макдугалла, К. Норстрома, Б. Овіат, Б. Хейфец, А.В.  Данильченко, А. Кузнецова Організоване велике підприємство може виробляти кілька продуктів з меншими витратами і з більшою ефективністю - це основа переваги підприємницького сектора. Міжнародна компанія може успішно не тільки експортувати свої товари, а й організувати експорт своєї продукції. Експорт продукції - ще вигідніший момент, адже тут можлива менш оплачувана праця, а сама поставка сировини стає простішою. Загалом, можна сміливо сказати, що компанії, які займаються міжнародним бізнесом, просто приречені на успіх завдяки своїй високій конкурентоспроможності та багатьом іншим факторам.   Метою дипломної роботи є аналіз особливостей і тенденцій розвитку міжнародного ділового життя у зв’язку з глобалізацією світової економіки та розширенням світогосподарських зв’язків. Для досягнення мети були створені наступні завдання: - розглянути теоретичні аспекти управління міжнародним бізнесом; - проаналізувати особливості управління міжнародною діяльністю компаній; - розкрити суть економічної кризи, спричиненої шатдауном під час пандемії COVID-19 та війною у міжнародному діловому житті; - проаналізувати тенденції розвитку FinTech як частини цифрової економіки в реаліях впливу COVID-19 та розробити методику визначення інтегрального показника рівня адаптації FinTech до економічної кризи; - описати антикризове управління міжнародним бізнесом під час епідемії коронавірусу в світі та війною в Україні; - виявити об’єктивні передумови та чинники креативності інвестиційної діяльності в глобальному економічному середовищі; - розглянути основні методи оцінки інвестиційної привабливості, приділяючи особливу увагу методиці розрахунку інтегрального показника інвестиційної привабливості міжнародних підприємств. Об'єктом дослідження є міжнародний бізнес на сучасному етапі розвитку суспільства в умовах глобалізації. Предметом дослідження є проблеми міжнародного ділового життя в умовах глобалізації, нові тенденції та можливі перспективи розвитку міжнародного ділового життя.