0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основи організаційно-економічних умов забезпечення реалізації нововведень на підприємстві (ID:282964)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 55
Рік виконання: 2011
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ стор. ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. Теоретичні основи організаційно-економічних умов забезпечення реалізації нововведень на підприємстві 5 1.1. Інноваційна маркетингова стратегія реалізації нового товару на підприємстві 5 1.2. Основні критерії оцінювання перспектив інноваційного продукту 15 1.3. Умови забезпечення реалізації нововведень на підприємстві 19 РОЗДІЛ II. Оцінка та аналіз організаційно - економічних умов забезпечення реалізації нової продукції на підприємстві 26 2.1. Оцінка загального стану підприємства 26 2.2. Аналіз товарної та цінової політики підприємства 32 2.3. Оцінка збутової та політика просування нової продукції на підприємстві 37 РОЗДІЛ III. Шляхи та методи покращення організаційно- економічних умов забезпечення реалізації нової продукції на підприємстві 45 3.1. Шляхи покращення ефективності інноваційної маркетингової стратегії підприємства забезпечення реалізації нової продукції 45 Висновки 52 Список використаної літератури 55 Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: