0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інновації як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємств готельного господарства (ID:454487)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 7
Рік виконання: 2021
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
плана нет Інновації як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємств готельного господарства
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Зміни, що відбуваються сьогодні у світовій економіці, зумовлюють нову роль готельного бізнесу, яка полягає у впливі як на економічні, так і на соціальні процеси в суспільстві. Частка готельної галузі становить не менше 6% сукупного валового національного продукту. На європейські країни від готельного бізнесу приходиться до 43% доходу. Указані показники забезпечують бізнесу потенціал для сталого розвитку. Аналіз розвитку економічної ситуації на українському ринку та досвід інших країн говорять про сталий характер збільшення конкуренції в готельному господарстві. Не дивлячись на швидке впровадження в експлуатацію нових та відновлення наявних готелів, попит на готельні послуги високої якості зростає постійно. У таких умовах значно збільшується роль керування готельними організаціями, що має забезпечувати розвиток соціальної інфраструктури ринку, гарну ефективність функціонування, конкурентоспроможність та стійке положення на ринку [3, с. 180]. В Україні готельне господарство забезпечує послугами розміщення понад 70% усіх туристів, у тому числі 96% іноземних відвідувачів [5]. Конкурентоспроможність організації, що здійснює діяльність у готельному бізнесі, є складною і комплексною категорією, яка включає в себе переваги не тільки за якістю послуг, що надаються, але також і переваги результативної роботи в сфері готельного менеджменту та організації діяльності, якості прийняття і реалізації управлінських рішень, ефективних методів управління персоналом, фінансової стійкості готельних підприємств та ін. [2, с. 153]. Встановлення тривалих, взаємовигідних і стійких відносин зі споживачами є основою для формування конкурентних переваг готельно-ресторанних підприємств. У зв’язку з цим змінюються зразки сучасної поведінки підприємств на ринку. Забезпечення швидкого й адекватного реагування організацій на виклики зовнішнього середовища, що зазнає постійних змін, як економічних, так і політичних, усе більша орієнтація на потреби, очікування і переваги споживачів зумовлюють необхідність формування клієнтоорієнтованої системи формування споживацької поведінки [1, с. 167]. Конкурентоспоможність має вимірюватися рівнем клієнтоорієнтованості. Клієнтоорієнтованість є інструментом управління у взаєминах з клієнтами, що націлений на отримання стійкого прибутку в довгостроковому періоді і який базується на наступних ключових чинниках: компетенція персоналу, цільова аудиторія і використання інноваційних технологій в роботі підприємств. Головними рекомендаціями для вирішення задач в сфері конкурентоспроможності готелю є: 1) розробка організаційно-економічного механізму керування якістю готельних послуг; 2) формування на рівні країни єдиної системи контролю якості послуг; 3) впровадження у практику готелів міжнародних стандартів та інших нормативних документів; 4) організація системи навчання та підвищення кваліфікації персоналу щодо питань керування роботою готельних підприємств. Це примушує надавати більш якісні послуги, що наразі є необхідністю для підвищення ефективної діяльності і покращення конкурентоспроможності готелю. Готельним підприємствам на сьогоднішній день пропонується використовувати наступні стратегії: 1) BTL-стратегія – тобто стратегія, направлена на цілеспрямовану діяльність впливу на споживача у момент прийняття рішення про придбання послуги; 2) бізнес-стратегія – тобто вибір готельним підприємством шляху свого розвитку, методу конкуренції і ведення бізнесу; 3) стратегія диференціації, яка передбачає надання туристичним послугам особливих властивостей, важливих для гостей готелю і які відрізняються від послуг конкурентів;
Інші роботи з даної категорії: