0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка фірмового стилю бренду одягу (ID:1043759)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 41
Рік виконання: 2024
Вартість: 2500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1. АНАЛІТИЧНА ЗАПИСКА 9 1.1. Історія та еволюція фірмового стилю підприємства Hard Kyiv Streetwear 9 1.2. Аналіз фірмового стилю підприємства Hard Kyiv Streetwear 17 РОЗДІЛ 2. ТВОРЧЕ ПРОЄКТУВАННЯ 21 2.1. Розробка фірмового стилю підприємства Hard Kyiv Streetwear 21 2.2. Канали поширення оновленого фірмового стилю підприємства Hard Kyiv Streetwear 31 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Сучасний бізнес умовно перетворюється в арену не лише конкурентоспроможності продуктів, але і боротьби за увагу споживача, зокрема через оригінальність фірмового стилю. Фірмовий стиль може стати не тільки своєрідною візитною карточкою бренду, але й важливим інструментом формування корпоративної ідентичності. У цьому контексті особливо цікаво вивчати та проаналізувати досвід компаній, що працюють у сегменті підприємство «streetwear», де концепція стилю має особливе значення. Фірмовий стиль визначає імідж компанії, стаючи необхідним елементом фундаменту, який будує візуальну репутацію та є ключовою складовою брендингу. Процес створення фірмового стилю найбільше акцентується на концептуальній ідеї та процесі її втілення. Зрозуміло, що власники бренду повинні мати концепцію майбутнього «обличчя» свого бренду, водночас маркетологи та дизайнери відіграють ключову роль у процесі від створення цієї ідеї до її впровадження у реальність. Актуальність теми. У сучасних умовах інформаційного перенасичення ринку споживачі постійно зіштовхуються з великою кількістю засобів рекламної комунікації та інших маркетингових інструментів. Це змушує власників брендів, компаній, закладів та підприємств більше уваги звертати на той момент, як вони позиціонуються та роблять свій бренд унікальним. Фірмовий стиль є критичним для успіху компанії і його присутність, позитивний вплив важко переоцінити. У багатьох аспектах, фірмовий стиль є обличчям компанії, що формує відношення аудиторії до даного підприємства. Об’єктом дослідження є підприємство «Hard Kyiv Streetwear» - представника в унікальному світі моди, який поєднав в собі культуру вуличного мистецтва та елегантність у неперевершених образах. Предметом дослідження є розробка та аналіз фірмового стилю підприємства. Аналіз історії та еволюції фірмового стилю «Hard Kyiv Streetwear» розкриє та проаналізує ключові етапи розвитку компанії, аналізуючи вплив фірмового стилю на сприйняття бренду споживачами. У першому розділі відзначимо та оцінимо основні аспекти аналізу фірмового стилю підприємства, які визначають його унікальність та відмінність на ринку. Другий розділ роботи буде присвячений творчому проектуванню. На його основі розробимо новий фірмовий стиль «Hard Kyiv Streetwear», визначивши ключові елементи та враховуючи актуальні тенденції сьогодення у світі моди. Особлива увага приділимо каналам поширення оновленого фірмового стилю, які забезпечать його ефективне впровадження та взаємодію з цільовою аудиторією, зазначимо нові канали, які допоможуть охопити більшу кількість споживачів. Мета дослідження – систематизація та вивчення досвіду компанії «Hard Kyiv Streetwear» при розробці та впровадженні фірмового стилю. Відповідно до мети роботи, виділимо наступні завдання:  дослідити історію та еволюцію фірмового стилю «Hard Kyiv Streetwear»  проаналізувати фірмовий стиль «Hard Kyiv Streetwear»;  розробити та практично впровадити оновлений фірмовий стиль для «Hard Kyiv Streetwear»;  визначити ефективні канали комунікації для поширення оновленого фірмового стилю. Практична цінність отриманих результатів полягає у поглибленні розуміння ролі фірмового стилю для підприємств у сфері моди та створенні практичних рекомендацій для вдосконалення цього інструменту в бізнес-стратегії. Висновки роботи сприятимуть розширенню наукового розуміння та практичної необхідності фірмового стилю як ключового елементу бренду, а також її вплив на розвиток стрітвір-індустрії та її конкурентоспроможність на глобальному ринку.