0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Мережеві комунікаційні технології в організації зв'язків з цільвою аудиторією (ID:115393)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 88
Рік виконання: 2011
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ 1.1. ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ: ЗМІСТ ПОНЯТТЯ ТА СУЧАСНІ НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ЙОГО ВИЗНАЧЕННЯ 1.2. АНАЛІЗ ПРОБЛЕМ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ 1.3. PR-ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ОДИН З МЕХАНІЗМІВ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ 1.4. ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ PR-КОМПАНІЇ РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОТСІ ВИКОРИСТАННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ У ЗВ’ЯЗКАХ З ГРОМАДСЬКІСТЮ 2.1. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СВІТОВОЇ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ У МАРКЕТИНГУ, РЕКЛАМІ, PR 2.2. СУТНІСТЬ І МОЖЛИВОСТІ PR В ІНТЕРНЕТІ РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ PR КАМАПНІЇ ФІРМОЮ L’OREAL В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ (Е-PR КАМПАНІЯ) 3.1. ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ L’OREAL В ІНТЕРНЕТ ПРОСТОРІ 3.2. ОСОБЛИВОСТІ Е-PR ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ L’OREAL ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову