0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Проведення PR-акцій для підвищення іміджу органів державної влади Пишу на основі обласного центру соціальної служби для сім.ї дітей та молоді Ів-Франківської обл (ID:146373)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 64
Рік виконання: 2014
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ PR-АКЦІЙ ДЛЯ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ……………………………………..6 1.1 Особливості процесу організації зв’язків з громадськістю в органах державної влади………………………………………………………………………..6 1.2 PR-акції як один з найефективніших методів створення позитивного іміджу для органів державної влади………………………………………………....10 1.3 Законодавче регулювання процесу зв’язків з громадськістю….….…….12 РОЗДІЛ IІ. АНАЛІЗ ОБЛАСНОГО ЦЕНТРУ СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ ДЛЯ СІМ’Ї ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ………………………………………………….……..…17 2.1 Історія створення ОЦСССДМ……………………………………..………17 2.2 Аналіз діяльності ОЦСССДМ…………………………………….……….22 2.3 Шляхи вдосконалення діяльності ОЦСССДМ……………………...……26 РОЗДІЛ III. ПРОЕКТ PR-АКЦІЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ІМІДЖУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ…………………..30 3.1 Аналітичний етап розробки PR-акцій для ОЦСССДМ………………….30 3.2 Створення проекту PR-акцій для ОЦСССДМ……………………………34 3.3 Сценарій PR-акцій для ОЦСССДМ……………………………………….35 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………...42 ДОДАТКИ………………………………………………………………………45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1 Особливості процесу організації зв’язків з громадськістю в органах державної влади Зважаючи на процес становлення України як демократичної держави постає проблема формування позитивного іміджу органів державної влади. Одним із способів вирішення цієї проблеми є ефективна робота служби зв'язків з громадськістю в державних органах влади. Public Relations (зв’язки з громадськістю) слугують функцією управління, яка передбачає вивчення та аналіз настрою громадськості, сприяє взаємодії політики організації або особи із суспільними інтересами та спрямованої на досягнення громадського розуміння та схвалення [19]. Визначень зв’язки з громадськістю або Public Relations є досить багато, всі вони різні і трактують їх по-різному. До прикладу, англійський вчений Сем Блек дає своє трактування поняття зв’язків з громадськістю, як «плановані, тривалі зусилля, спрямовані на створення та підтримку доброзичливих відносин і взаєморозуміння між організацією та її громадськістю»[10, с. 400]. А от за визначенням Королько В. Г. «Public Relations (зв'язки з громадськістю) –спеціалізована діяльність державних і громадських організацій, що забезпечує взаєморозуміння і доброзичливість у контактах з масами (публікою), соціальними групами. Реалізується поширенням інформації, що розкриває механізми здійснення влади, контактами, які імітують довіру у взаємовідносинах влади і мас. PR – важлива складова управлінської діяльності, покликана забезпечити взаєморозуміння, довіру між сферою управління і широкими суспільними верствами, соціальним середовищем» [10, с. 400]. Дослідник Г. Почепцов вважає, що зв’язки із громадськістю – це комунікативна дисципліна, спрямована на організацію комунікативного простору в сприятливому режимі для об’єкта зв’язків із громадськістю та покликані управляти позитивним іміджем фірми або людини [14, с. 327]. PR в системі державного управління – це діяльність, що характеризується системним взаємодією органів влади, приватного сектору, інститутів громадянського суспільства, різноманітних соціальних, професійних груп і прошарків, громадських об'єднань з приводу реалізації суспільних інтересів, виробництва, розподілу та використання суспільних ресурсів і благ з урахуванням волевиявлення народу або населення певних територій. Для ефективної роботи органам державної влади доводиться використовувати у своїй роботі новітні інформаційні технології та проводити продуману інформаційну діяльність. Зв’язків з громадськістю повинні передбачати чесні, відкриті та доброзичливі взаємовідносини між органами державної влади та громадськістю. Органи державної влади зобов’язані інформувати населення про напрями розвитку, програми й послуги, що надаються ними, звітувати про свою діяльність і нести перед ним відповідальність. На думку Б. Гурне, «для органів адміністративного управління вкрай необхідно розробляти і систематично застосовувати політику поліпшення своїх зв’язків із громадськістю» [9, с. 520]. Основною метою зв’язків із громадськістю є створення зовнішнього і внутрішнього політико-соціально-психологічного середовища, сприятливого для успішної роботи органу державного управління, забезпечення бажаної поведінки громадськості щодо цього органу влади [4, с. 153]. Практика зв’язків органів державної влади передбачає насамперед інформування громадськості з метою надання їй загального уявлення про діяльність, реалізацію планів та проблеми, які доводиться їм вирішувати. Для досягнення цієї мети органи виконавчої влади використовують такі основні види комунікативних каналів [14, с. 327]:  безпосереднє спілкування – особисті контакти між громадянами (об’єднаннями громадян), з одного боку, і посадовими особами органу влади – з іншого;  спілкування за допомогою засобів зв’язку (телефон, різноманітні форми особистого листування);  опосередковане спілкування через засоби масової інформації (преса, телебачення, радіо, комп’ютерні мережі тощо).