0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Супровід та запуск PR кампанії щодо безрецептурного препарата у аптечній мережі (ID:220767)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 41
Рік виконання: 2015
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 1. Ринок безрецептурних препаратів в Україні 1.1 Ринок лікарських препаратів Україні 1.2 Безрецептурні препарати 1.3 Тенденції ринку безрецептурних препаратів 1.4 Реклама лікарських препаратів в Україні 2. Ринок антигістамінних препаратів в Україні 2.1 Антигістамінні препарати 2.2 Ринок антигістамінних препаратів в Україні 3. Вибір антигістамінних препаратів 4. Огляд ринку антигістамінних препаратів м Києва 4.1 Асортимент антигістамінних препаратів в аптеці 4.2 Продаж антигістамінних препаратів за рецептом 4.3 Рекомендації по вибору антигістамінні препарати в аптеці 4.4 Лідери продажів серед антигістамінних препаратів 4.5 Уявлення про деякі антигістамінні препарати 4.6 Вартість антигістамінних препаратів 4.7 Уподобання щодо виробників 4.8 Характеристики антигістамінних препаратів 4.9 Особисті уподобання респондентів 4.10 Реклама антигістамінних препаратів 4.11 Уподобання у виборі джерела інформації 4.12 Висновки по дослідженню ринку антигістамінних препаратів м Києва 5. PR-супровід запуску безрецептурного препарату в аптечній мережі 5.1 Заходи щодо запуску безрецептурного антигістамінного препарату в аптечній мережі 5.2 Дистрибуція в аптеках 5.3 PR-заходи 5.4 План PR-заходів 5.5 Презентація 5.6 Круглий стіл 5.7 Розміщення рекламних матеріалів у аптеках 5.8 Інформація про препарат в ЗМІ Висновки Список літератури Додаток
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Мета даної роботи - розробити програму PR-супроводу запуску безрецептурного препарату в аптечній мережі м Києва. Завдання: 1. Проаналізувати стан і основні тенденції ринку лікарських препаратів України. 2. Проаналізувати стан і основні тенденції ринку антигістамінних препаратів України. 3. Проаналізувати стан і основні тенденції ринку антигістамінних препаратів м Києва. 4. Проаналізувати конкурентне середовище. 5. Вивчити переваги співробітників аптек серед антигістамінних препаратів 6. Розробити програму запуску нового безрецептурного антигістамінного препарату в аптечній мережі м Києва. 7. Розробити PR-супровід запуску нового безрецептурного антигістамінного препарату в аптечній мережі м Києва. Об'єкт: система PR-заходів, які супроводжують запуск нового безрецептурного антигістамінного препарату в аптечній мережі м Київ. Предмет: імідж нового антигістамінного препарату серед співробітників аптек. Гіпотеза: Фармацевти впливають на вибір безрецептурного препарату покупця. Таким чином, кампанія по запуску нового безрецептурного антигістамінного препарату в аптечній мережі м Києва повинна бути спрямована на фармацевтів.