0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Паблік рилейшнз (ID:331646)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 35
Рік виконання: 2020
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
8. Зв’язок – головний чинник системи масових комунікацій. 18. Промислові партнери і ділове спілкування з ними. 28. Роль зв’язків з громадскістю у формуванні та просуванні корпоративного іміджу. 38. Імідж та авторитет країни та їхня роль у міжнародних відносинах. Практичне завдання 9. Обміркуйте, як із допомогою заходів ПР можна «повідомити» конкурента про його неправомірні дії, але так, щоб він нічого не запідозрив, а у фірми-повідомлювача залишилися б усі документи про повідомлення, які можна використати в суді проти конкурента. Практичне завдання 2. Проведіть порівняльний аналіз професії маркетолога-аналітика та консультанта і професії маркетолога комунікатора.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову