0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

НЕВЕРБАЛЬНА ПОВЕДІНКА ПЕРСОНАЖІВ У РЕКЛАМІ (ID:38315)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 42
Рік виконання: 2012
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Можливі засоби невербальної комунікації в рекламі 1.1. Невербальні сигнали як важливий компонент реклами 1.2. Основні невербальні засоби комунікації 1.2.1. Простір 1.2.2. Жести і пози 1.2.2.1.Основні види жестів і поз та засоби їх передачі 1.2.2.2.Жести-символи у представників різних націй 1.2.3.Міміка 1.2.3.1.Міміка як один із компонентів невербального спілкування 1.2.3.2.Особливості міміки у представників різних націй 1.2.4.Голосві характеристики 1.3. Особливості гендерної невербальної комунікації в рекламі Розділ 2. Дослідження невербальної поведінки персонажів у рекламі українських телеканалів Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову