0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

управління каналами продажу товарів споживчого попиту компанії «Авіс» (ID:470694)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 54
Рік виконання: 2021
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні засади управління каналами продажу товарів споживчого попиту 6 1.1 Методологічні та методичні заходи 6 1.2 Аналіз наукових джерел та обґрунтування авторської позиції по темі досліджень 11 Розділ 2. Стан економічної діяльності та управління каналами продажу товарів споживчого попиту компанії «Авіс»……………………………………………………………………………….. 16 2.1 Організаційно-економічна характеристика господарської діяльності підприємства 16 2.2 Аналіз каналів продажу товарів споживчого попиту 29 Розділ 3. Економічна ефективність розроблених пропозицій 34 3.1 Заходи та напрямки підвищення ефективності каналів продажу товарів споживчого попиту 34 3.2 Економічна ефективність формалізації та реалізації обґрунтованих пропозиції та її оцінка 40 Висновки 43 перелік джерел посилання 46
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Кваліфікаційна бакалаврська робота складається з трьох розділів: теоретико-методичний, аналітико-дослідницький, конструктивний. Перший розділ – теоретико-методичний. В даному розділі наводяться теоретичні засади управління каналами продажу товарів споживчого попиту: методологічні та методичні заходи, аналіз наукових джерел та обґрунтування авторської позиції згідно теми досліджень. Другий розділ – аналітико-дослідницький. В рамках даного розділу проводиться аналіз стану економічної діяльності та управління каналами продажу товарів споживчого попиту ГК «Авіс»: організаційно-економічна характеристика господарської діяльності підприємства, аналіз каналів продажу товарів споживчого попиту. Третій розділ – конструктивний. Даний розділ завершальний та містить інформацію про удосконалення управління каналами продажу товарів споживчого попиту ГК «Авіс»: заходи та напрямки підвищення ефективності каналів продажу товарів споживчого попиту; економічна ефективність формалізації та реалізації обґрунтованих пропозиції та її оцінка. Розділ 1 Теоретичні засади управління каналами продажу товарів споживчого попиту 1.1 Методологічні та методичні заходи В процесі розробки методологічних та методичних заходів управління каналами продажу товарів споживчого попиту варто користуватися такими принципами: -єдність теорії та практики; -визначеність; -конкретність; -об’єктивність; -розвиток; -історизм [1]. Слід зазначити, що в основу методології розгляду даного питання покладено єдність емпіричного та теоретичного пізнання істини (від абстрактного мислення до практики, що виокремлює емпіричні, теоретичні та прикладні аспекти процесу управління каналами продажу товарів споживчого попиту). Особливістю емпіричного аспекту пізнання є встановлення, реєстрація, висвітлення та систематизація важливих факторів [1]. Теоретичний аспект базується на розкритті сутності категоріального апарату, формуванні унікальних та доповненні відомих теорій, прогнозуванні можливих сценаріїв розвитку процесів та явищ. В основі емпіричного аспекту пізнання лежить ідентифікація, реєстрація, висвітлення та систематизація факторів. Прикладний аспект характерний розробкою практ