0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Просування бренду в соціальних мережах (INSTAGRAM) (ID:841946)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 37
Рік виконання: 2022
Вартість: 640
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОСУВАННЯ В INSTAGRAM 1.1. Особливості соціальної мережі instagram, її переваги та недоліки для ведення підприємницької діяльності 1.2. Етапи та інструменти, які забезпечують реалізацію ефективного просування в мережі instagram для просування сторінки масажного кабінету РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ТА SMM-ДІЯЛЬНОСТІ МАСАЖНОГО КАБІНЕТУ ЮЛІЇ ПРИХОДЬКО 2.1. Аналіз конкурентного середовища 2.2. Опис цільової аудиторії 2.3. Аналіз діяльності та оцінка поточного стану сторінки масажного кабінету Юлії Приходько в соціальній мережі instagram РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА ПЛАНУ ПРОСУВАННЯ ДЛЯ АККАУНТУ JULIAPRIKHODKOO В СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ INSTAGRAM 3.1. Концепція, ціль та завдання просування сторінки масажного кабінету 3.2. Розробка плану просування ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об'єктом дослідження інтернет-просування в соціальній мережі Instagram є діяльність сторінки масажного кабінету Юлії Приходько. Мета курсової роботи: розробка плану просування у соціальній мережі Instagram для акаунту juliaprikhodkoo. Завдання дослідження: 1. Виявити специфіку методів просування у соціальній мережі Instagram 2. Охарактеризувати інструменти, що використовуються для просування у соціальній мережі Instagram 3. Розробити план просування сторінки масажного кабінету Юлії Приходько в соціальній мережі Instagram та оцінити ефективність від реалізації плану просування. У ході роботи над курсовим проектом, було використано такі методи дослідження: вивчення та аналіз спеціальної та наукової літератури, метод спостереження, теоретичне моделювання, порівняльний аналіз. Курсова робота складається з вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі розглядаються теоретичні аспекти просування в соціальній мережі Instagram: визначаються поняття, специфіка, інструменти та основні складові. У другому розділі запропоновані та реалізовані основні напрямки та складові плану просування сторінки масажного кабінету в соціальній мережі Instagram, а також проведена оцінка ефективності запропонованих заходів.