РОЗРОБКА МЕДІА СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА КОМФІ (ID:891163)
Зміст
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретичні засади розробки медіа стратегії підприємства
Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД»
2.1. Загальна характеристика ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД»
2.2. Аналіз медіа стратегії ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД»
Розділ 3. Оптимізація медіа стратегії ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД»
3.1. Шляхи оптимізації медіа стратегії на підприємстві ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД»
3.2. Обгрунтування вдосконаленої медіа стратегії ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД»
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Зразок роботи
ВСТУП
У сучасному світі інформаційних технологій та глобалізації економіки питання медіастратегії підприємств набувають надзвичайної важливості. Споживачі, партнери та конкуренти підприємства активно взаємодіють через різні медіа-канали та платформи, що вимагає від компаній не лише ефективного використання цих засобів, але й ретельної розробки та реалізації медіастратегії.
Медіа стратегія - це систематичний план дій, який визначає способи та засоби комунікації з цільовою аудиторією, формує та управляє іміджем бренду та створює цільовий контент, що розповсюджується через різноманітні медіа-платформи. Вона стає фундаментом успішної діяльності підприємства, допомагаючи займати впливову позицію на ринку та забезпечувати стабільний ріст прибутковості.
Медіа стратегія включає в себе аналіз конкурентного середовища, визначення цілей та завдань, вибір медіа-каналів та створення контенту, що відповідає потребам та очікуванням цільової аудиторії. Вона є інструментом, що спрямований на досягнення конкретних бізнес-цілей та створення сприятливого іміджу компанії.
Теоретичною і методичною основою дослідження стали праці зарубіжних та вітчизняних вчених, серед яких можна виділити: зарубіжних – М. Бейкера, П. Дойля, П. Друкера, Ф. Котлера, Ж. Ламбена, Дж. О’шоннессі та ін., а також українських – Л. Балабанову, В. Василенко, Н. Куденко, Л. Шевченко і ін.
У своїх працях учені розглядають різні підходи до визначення медіа стратегій та їх впливу на функціонування підприємств у ринкових умовах господарювання, висвітлюють особливості макро- та мікросередовища, на засадах результатів проведених досліджень пропонують методичні підходи до їх оцінювання.
Об’єктом дослідження є процес формування медіа стратегії українського підприємства.
Предметом є теоретичні та практичні аспекти розробки та /або вдосконалення медіа стратегії підприємства. ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД».
Метою даної роботи є розробка та обґрунтування медіа стратегії на підприємстві ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД».
Задля реалізації мети дослідження потрібно виконати такі завдавння: .
1. Розглянути теоретичні засади розробки медіа стратегії підприємства.
2. Проаналізувати маркетингове середовища ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД» в контекстіі виявлення його загальної характеристики та поточної медіа стратегії.
3. Запропонувати шляхи вдосконалення медіа стратегії на підприємстві на основі нових підходів для ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД».
Новизна роботи проявляється у дослідженні не лише базисних основ розробки медіа-стратегії, але і необхідність визначення потенційних підходів щодо вдосконалення медіа стратегії підприємства за для підвищення рентабельності компанії.
Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел і літератури, додатків. Результати досліджень апробовані в журналі «Про економіку легкою мовою».
Інші роботи з даної категорії: