0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Масмедіа як пріоритетний канал роботи з читацькою аудиторією (ID:939624)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 25
Рік виконання: 2023
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ................................................................................................................................... Розділ 1. Медіатекст як спосіб комунікації з потенційною аудиторією....................... 1.1 Теоретичне осмислення дефініції масмедіа як провідного каналу передачі інформації........................................................................................................................... 1.2 Аудиторія як адресат повідомлень мас-медіа........................................................... 1.3 Механізми взаємодії аудиторії, ЗМІ та ЗМК.............................................................. Розділ 2. Масмедіа України: зв'язок з масовою аудиторією........................................... 2.1 Функціонування друкованих видань як основа впливу на суспільство.................. 2.2 Популярність Інтернет-ЗМІ: феномем зв'язку з аудиторією.................................... Висновки............................................................................................................................. Список використаних джерел...........................................................................................
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність. Мас-медіа у суспільстві беруть активну участь у формуванні соціальної реальності. ЗМІ обов'язково мають швидко реагувати на актуальні події, процеси, цінності та репрезентувати певні факти, відомості. Разом із цим, на імідж, положення ЗМІ в медіапросторі визначають можливістю доступності для аудиторії, встановлення та подальшої підтримки зв'язків з потенційною та реальною аудиторією. У такому діалозі мас-медіа беруть на себе відповідальності бути посередником, розвивають обізнаність людей у багатьох питаннях. Будь-яке видання, телеканал, радіостанція чи інтернет-ЗМІ керується у діяльності на потреби аудиторії. Водночас, більшість медіа має наразі відповідники в інтернет-сегменті, де є багато способів та засобів зв'язків з людьми. Тому питання взаємодії з масовою читацькою аудиторією є актуальним і потребує вивчення. Мета: з'ясувати роль мас-медіа у встановленні та підтриманні зв'язків з масовою читацькою аудиторією Об'єкт: способи взаємодії масової аудиторії та медіа. Предмет: зв'язки з аудиторією у медіа “Gazeta.ua”, “День” Для досягнення мети необхідно виконати наступні завдання: - з'ясувати підходи до визначення “мас-медіа”; - дослідити аудиторію як об'єкт впливу ЗМІ; - обґрунтувати механізми взаємодії масової аудиторії та медіа; - встановити способи комунікації з читачами та користувачами інтернет-видань “Gazeta.ua”, “День”. Для виконання поставлених завдань у дослідженні застосовані такі методи: аналізу й синтезу; моніторинг, спостереження, систематизація та класифікація, комплексно-аналітичний метод. Структура роботи: вступ, 2 розділи, висновки, список використаних джерел