0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Моделювання переваг споживачів при виборі товару (ID:140659)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 36
Рік виконання: 2015
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………...…3 Розділ 1. Поведінка споживачів при купівлі товару або послуги ..….5 1.1. Система переваг споживачів та її основні елементи.………….....5 1.2. Бюджетне обмеження споживача……………………………..….18 1.3. Стадії процесу купівлі товару або послуги та основні фактори, що впливають на поведінку покупців………………….…….…..………….22 Розділ 2. Практична реалізація моделей споживання ………….……30 2.1.Моделювання поведінки споживача на основі кардиналістської концепції ……………….………….…………………….………….………....30 2.2.Моделювання поведінки споживача на основі ординалістської концепції……………….………….…………………………….…………..…33 Висновок………………………………………………………………..35 Список використаної літератури……………………………...............36
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2.2. Моделювання поведінки споживача на основі ординалістській концепції. Аналіз переваг і бажань споживачів в орд. теорії ведеться при допомозі кривих байдужості. Крива байдужості це лінія, кожна точка якої являє собою комбінацію двох товарів, які мають для споживача однакову загальну корисність, і тому споживачу байдуже, який з цих товарів вибрати. Припустимо, що існують наступні варіанти наборів двох товарів (табл.2.2). Таблиця 2.2 Таблиця комбінацій продукту А і Б Комбінація Одиниці продукту А Одиниці продукту В К 12 2 Л 6 4 М 4 6 Н 3 8