0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Моделювання переваг споживачів товарів (ID:231324)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 52
Рік виконання: 2017
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………...…2 Розділ 1. Поведінка споживачів при купівлі товару або послуги....….4 1.1. Система переваг споживачів та її основні елементи.………….....4 1.2. Бюджетне обмеження споживача……………………………..….15 1.3. Стадії процесу купівлі товару або послуги та основні фактори, що впливають на поведінку покупців………………….…….…..………….18 Розділ 2. Теоретико-методичні аспекти оптимізації вибору на основі моделей споживання……………………………………………………….....26 2.1. Концепції оптимізації вибору споживача на ринку…………..…26 2.2. Кластерний аналіз як метод моделювання поведінки споживача…………………………………………………………...…………30 Розділ 3. Моделювання поведінки споживача………………….……37 3.1. Моделювання поведінки споживача на основі процесу закупівлі молочної продукції……………….………….………………………..……....37 3.2. Напрями вдосконалення у моделюванні переваг споживачів при виборі товару.……………….………………………………….…………..…43 Висновки………………………………………………………………..48 Список використаної літератури……………………………...............50 Додаток А……………………………..............................................................52
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову