Зміст
Вступ
Розділ i
Сучасні інформаційні технології в банківській діяльності України
1.1. Становлення та розвиток банківської системи України
1.2. Огляд національної законодавчої бази, що регламентують електронний документообіг в банківській діяльності
1.3. Структура та концепція функціонування банківської інформаційної системи
1.3.1 Функціональна структура автоматизованої банківської системи
1.3. Інформаційна система „клієнт – банк”
1.5.1. Загальна характеристика розрахункових операцій комерційного банку та місце в них системи „клієнт – банк”
1.5.2. Принципи роботи системи „клієнт – банк”
Розділ ii
Аналіз використання сучасних інформаційних технологій в Онуфріївському відділенні Ощадного банку
2.1. Місце Ощадного банку в банківській діяльності України
2.2. Характеристика Онуфріївського відділення Ощадбанку
2.3. Аналіз використання сучасних інформаційних технологій в Онуфріївському відділенні Ощадного банку
2.4. Огляд системи „клієнт – банк” в Онуфріївському відділенні Ощадного банку України
2.5. Аналіз використання системи “клієнт-банк” в Онуфріївському відділенні Ощадного банку України
Розділ iii
Рекомендації щодо покращення використання сучасних інформаційних технологій по роботі з клієнтами в Онуфріївському відділенні Ощадного банку України
3.1. Вдосконалення діючої організаційної системи електронних розрахунків
3.2. Впровадження Інтернет – банкінгу
3.3. Використання системи „мобільний банкінг”, та „телефон банк”
3.4. Доповнення системи „клієнт-банк” додатковими послугами
Список використаної літератури
Перелік графічного матеріалу
Рис. 1 Банківська система України
Рис. 2. Структурна схема АБС
Рис. 3. Типова схема побудови платіжної системи країни
Рис. 4. Документальна сфера застосування системи “клієнт-банк”
Рис.5. Принцип роботи типової системи “клієнт-банк”
Рис. 6 Кількість клієнтів, що обслуговуються у Онуфріївському відділенні Ощадного банку України
Таблиця 1 Абсолютні показники приросту кількості клієнтів Онуфріївського відділення Ощадного банку України
Рис. 7 Динаміка абсолютного приросту кількості клієнтів Онуфріївського відділення Ощадного банку України (метод базових підстановок).
Рис. 8 Динаміка абсолютного приросту кількості клієнтів Онуфріївського відділення Ощадного банку України (метод ланцюгових підстановок).
Таблиця 2 Темп росту та темп приросту кількості клієнтів Онуфріївського відділення Ощадного банку України за період січень 2003 року – лютий 2004 року.
Таблиця 3 Кількість клієнтів, що використовують систему “клієнт-банк”
Рис. 9 Динаміка зростання кількості клієнтів Онуфріївського відділення Ощадного банку України вцілому та тих, що використовують систему “клієнт-банк” зокрема.
Таблиця 4 Абсолютний приріст клієнтів, що використовують систему “клієнт-банк” в Онуфріївському відділенні Ощадного банку України.
Рис. 10. Абсолютні прирости (ланцюгові) кількості клієнтів Онуфріївського відділення Ощадного банку України вцілому та тих, що використовують систему “клієнт-банк” зокрема.
Таблиця 5 Темп росту та темп приросту кількості клієнтів Онуфріївського відділення Ощадного банку України, що використовують систему “клієнт-банк”.
Рис. 11. Темпи приросту (ланцюгові) загальної кількості клієнтів та кількості клієнтів, що використовують систему “клієнт-банк” зокрема.
Таблиця 6 Структура загальної кількості клієнтів та клієнтів, що використовують систему “клієнт-банк” у Онуфріївському відділенні Ощадного Банку України
Рис. 12 Структура розподілу кількості клієнтів Онуфріївського відділення Ощадного Банку України за фактором використання системи “клієнт-банк” у січні 2003 року.
Рис. 13 Структура розподілу кількості клієнтів Онуфріївського відділення Ощадного Банку України за фактором використання системи “клієнт-банк” у лютому 2004 року.
Таблиця 7 Структура проходження платежів у Онуфріївського відділення Ощадного Банку України за кількістю.
Таблиця 8 Структурний аналіз проходження платежів у Онуфріївському відділенні Ощадного Банку України за сумами.
Рис 14. Динамічний ряд розподілу використання системи “клієнт-банк” за кількістю клієнтів, кількістю та сумами платежів.
Таблиця 9 Порівняльний аналіз доходів від операцій з системою “клієнт-банк”.
Таблиця 10 Структура доходів від системи “клієнт-банк”.