0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Концепція ютуб-каналу з просування науково-популярних відеороликів літературної тематики (ID:470749)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 53
Рік виконання: 2021
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 9 РОЗДІЛ 1 12 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ, вплив на аудиторію 12 1.1. Поняттєвий апарат дослідження 12 1.2. Вивчення аудиторії YouTube. Потенціал платформи. 16 1.3. Вплив відеороликів YouTube на аудитрію. 19 РОЗДІЛ 2 23 Робота з платформою YouTube: Відкриття власного YouTube-каналу, завантаження відеороликів, робота з аналітикою 23 2.1. Огляд та аналіз каналів, які схожі за тематикою 23 2.3. Робота з YouTube-студією 29 2.3. Робота з YouTube-аналітикою 36 Розділ 3 39 Концепція ютуб-каналу літературної тематики 39 3.1. Процес пошуку та обробки інформації щодо історії написання відомих романів. 39 3.2. Створення google-акаунта та YouTube-каналу 42 3.3. Процес створення відео. 44 ВИСНОВКИ 50
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єкт дослідження: YouTube-канал літературного напрямку. Предмет дослідження: процес створення, обробки та просування відеороликів українською мовою на тему історії створення всесвітньовідомих. Розроблення концепції власного YouTube-каналу Матеріалом для дослідження стали роман Оскара Уайльда «Портрет Доріана Грея» та роман Брема Стокера «Дракула», а також біографія авторів. У ході роботи використовувалися такі методи дослідження: індукція, застосована при формуванні дефініції дитячої енциклопедії; типологічний аналіз, використаний для створення типології дитячих енциклопедій; проблемно–хронологічний, застосований для вивчення у хронологічній послідовності виникнення та розвитку дитячих довідкових видань; соціологічний (анкетування) – серед учнів молодшого шкільного віку вибірково було проведено письмове опитування з метою визначити, яка саме довідкова література є серед них найбільш популярною; класифікація та систематизація теоретичних/емпіричних даних: сортування за певними характеристиками (стать, вік, частота читання, вибір формату книг, уподобання з-поміж літературних жанрів, видів енциклопедій, ілюстрацій та способів викладу інформації, на що найперше звертається увага, претензії до видань) даних від соціального опитування; порівняльний – за його допомогою було визначено відмінності між методами просування дитячих довідкових видань в Україні та за її межами; структурно–функціональний, застосований під час аналізу структури енциклопедичних текстів з обраних матеріалів для дослідження; редакторський аналіз – розгляд матеріалу для дослідження за певними параметрами: обсяг, упорядкованість, достовірність, мова і стиль, художнє оформлення, рубрикація, та доступність матеріалу для читача. РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ, вплив на аудиторію 1.1. Поняттєвий апарат дослідження Електронний ресурс – ресурси, які містять певну інформацію, та керуються за допомогою комп’ютера, або пристрою, який можна підключити до комп’ютера. Електронними ресурсами є: -електронні дані; (графічна, відеоінформація, інформація у вигляді чисел, букв та малюнків тощо); -електронні програми. 16] Серед переваг електронних ресурсів вирізняють такі: 1)наявність можливості швидко знайти потрібну та актуальну інформацію; 2)можливість обговорення та коментування поста, сторінки тощо; 3)вибір контенту; 4)збереження інформації на смартфон, комп’ютер, планшет тощо для подальшого перечитування;