0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Просування інформаційної продукції на ринок (ID:56598)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 29
Рік виконання: 2009
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ І. Теоретичне обґрунтування значимості інформаційної продукції в сучасному суспільстві 1.1. Загальна характеристика й структура внутрішнього інформаційного ринку 1.2. Інформаційне суспільство як основна передумова виникнення мереж інтегрованих послуг (СІУ) Розділ ІІ. Просування інформаційної продукції на ринок 2.1. Маркетинг інформаційної продукції 2.2. Розробка рекламної кампанії Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову