Студенти досить часто роблять помилку, коли роблять шпаргалки з повнотекстовим описом питання. Так робити непрактично, оскільки шпаргалки створені для того, щоб їх швидко переглянути протягом однієї хвилини і вже самостійно описати питання більш ширше. Якщо ж робити відповідь на одне питання на кілька сторінок, по-перше буде складно завантажувати файл, який містить понад 100 сторінок - не кожен телефон з цим впоратися. По-друге, буде складно знаходити необхідні питання у відповідях, простіше взагалі взяти електронний підручник і не морочитися, при цьому для пошуку відповідей користуватися стандартним пошуком в файлі.
Шпаргалки повинні виконуватися тезисно, а це значить, що для того, щоб скласти їх, необхідно хоча б раз перечитати весь підручник. Є, звичайно, студенти, яким достатнього одного прочитання, щоб запам'ятати всі, але в більшості випадків студент починає просто орієнтуватися в курсі трохи, але в цілому все одно в голові залишається повна каша. Почасти це пов'язано і з неправильним способом подачі курсу. Дуже рідко коли підручник з дисципліни систематизований для легкого розуміння, його навпаки наповнюють великою кількістю різної інформації, що вимагає не просто читання, а аналізу і самостійного складання схем взаємозв'язків.