0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Порівняльна характеристика ролі жінки в корейському та українському суспільстві (ID:1041842)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 35
Рік виконання: 2023
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ОБРАЗ «НОВОЇ ЖІНКИ» ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ФЕНОМЕН В СУСПІЛЬСТВІ ………………………………………………......7 1.1 Основні риси розвитку соціального та правового становища жінки. Досягнення рівноправ’я …………………………………………………7 1.2 Становлення жіночої освіти та залучення до суспільної праці……………………………………………………..……..................13 Висновки до Розділу 1 ……………………………………………………………..19 РОЗДІЛ 2. ЖІНОЧІ ОБРАЗИ В ЛІТЕРАТУРІ 19−20 СТОЛІТТЯ …………21 2.1 Дослідження жіночої долі в корейській прозі 19−20 століття …...…..21 2.2 Панорама жіночих образів у новелі О.Ю. Кобилянської «Меланхолійний вальс» ………………………………………………….…24 Висновки до Розділу 2 ……………………………………………………………..27 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………………….29 ANNOTATION …………………………………………………………………….31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ …………………………………33 ДОДАТКИ ……..35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Соціальний статус означає положення в цілому суспільстві, яке складається з соціальної поваги чи престижу. Соціальний статус жінки – це ідеологічна концепція у сенсі переконань, норм і цінностей стосовно соціального статусу та ролі жінки в суспільстві, а також структурна концепція у значенні підходу та позиції жінки в соціальній системі. Ця ідеологічна та структурна нерівність є багатовимірною, і такий вимір можна пояснити різними способами. Найважливіше те, що рівень покращення соціального статусу жінок пов’язаний із гендерною рівністю, і на основі цього можна визначити напрямок і характеристики політики щодо жінок. Гендерна нерівність означає різницю в статусі, владі та авторитеті, які обидві статі можуть застосовувати в різних контекстах. Зменшення гендерної нерівності означає зменшення основного виміру нерівності, який більш конкретно визначається в аспектах правової системи. Але зміни нерівномірні, тож це не означає, що вони призведуть до рівномірних покращень у житті всіх жінок. Виміряти зміни в соціальному статусі жінки можна різними способами. Один із способів вимірювання цих змін полягає в тому, наскільки жінки беруть участь у діяльності в кожній сфері суспільства. Участь жінок можна порівняти з участю чоловіків за допомогою статистики та законами, що діють у суспільстві. Лі Гин Сун визначила статус жінки як «статус отримання рівних можливостей, участі та переваг у соціальних та економічних системах суспільства» і тут соціальна участь жінок концептуалізується в широкому сенсі, включаючи економічну діяльність, участь у процесі прийняття рішень, різноманітна соціокультурна участь та участь у неофіційних секторах, таких як соціальні організації. (Лі, 1999, с. 8-9) 4 Образ «Нової жінки» був невід’ємною частиною корейського націоналістичного дискурсу, в якому розвиток жінок розумівся як передумова для побудови сучасної національної держави. Елласуе Вагнер (1881–1957), досвідчений місіонер із Південної методистської церкви, стисло описує ідеальну жіночність, яку проектували місіонери. У своїй урочистій промові вона згадала про прогрес у статусі корейських жінок, яких нарешті вважають «людьми, що все більше і більше мають свободу слова». (Ок Сунгдеук, 2002, с. 480) Потім Елласуе Вагнер (1881–1957) знову підтверджує, що «сучасна ідеальна жінка Кореї — це, як і повинно бути, ідеальна дружина і мати. Ми віримо, що немає вищої долі за цю. Ми пам’ятаємо старе прислів’я: «рука, яка гойдає колиску, править світом». Проте сьогодні в Кореї по-новому усвідомлюють той факт, що жінка, яка має цей вплив, потребує найкращої освіти та навчання». (Ок Сунгдеук, 2002, с. 480) Гендерна рівність була названа новим моральним порядком, а участь жінок у громадському житті заохочувалась. Проте ретельний аналіз такої риторики та гендерних практик показує, що місце жінки твердо займало «жіночу роботу для жінок» і домашню сферу, де жінки мали використовувати свої «жіночі обов’язки», такі як любов, турбота, і пожертва сім’ї, або навіть нації. У XIX столітті як на території Кореї так і України були закладені основи головних течій фемінізму: ліберального, радикального та соціалістичного. Представники всіх течій виходили з ідеї рівності чоловіків і жінок як людських істот, та головною метою фемінізму цього періоду була боротьба проти дискримінації жінок за ознакою статі. Отже, актуальність роботи полягає в необхідності дослідження змін становища жінки в різних сферах життя та аналізу особливостей трактування письменниками жіночого національного характеру.