Формування активного словника у дітей третього року життя засобом розучування малих фольклорних творів (ID:1043180)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ АКТИВНОГО СЛОВНИКА У ДИТЕЙ ТРЕТЬОГО РОКУ ЖИТТЯ…………………..5
1.1 Психологічні особливості дітей 3-х років……………………………….5
1.2 Розвиток мовлення у цьому віці…………………………………………..8
1.3 Формування словника через розучування фольклорних творів…………11
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА ФОРМУВАННЯ СЛОВНИКА……………………………………………………………………18
2.1 Опис експерименту з вивчення впливу розучування фольклорних творів на формування активного словника у дітей 3-х років………………………18
2.2 Аналіз результатів експерименту………………………………………..25
ВИСНОВКИ………………………………………………………………….32
СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………….34
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. Мовний розвиток дитини-один з найважливіших аспектів його загального розвитку. Саме в ранньому віці, в період від 1 до 3 років, відбувається бурхливий розвиток мови, закладаються основи для подальшого формування особистості. У цей період особливо важлива робота з розвитку активного словникового запасу дитини, оскільки він є основою його розмовної мови.
Одним з ефективних методів розвитку активного словника у дітей третього року життя є використання невеликих фольклорних творів (пісеньок, віршиків, потешек, казок). Їх ритмічна структура, емоційність, образність сприяють кращому запам'ятовуванню слів, формують почуття мови, розвивають уяву і творчі здібності.
Об'єкт дослідження: Процес формування активного словника у дітей третього року життя.
Предмет дослідження: Використання малих фольклорних творів як засобу розвитку активного словника у дітей третього року життя.
Мета дослідження: Дослідити вплив малих фольклорних творів на розвиток активного словника у дітей третього року життя.
Завдання дослідження:
1. Проаналізувати психолого-педагогічну літературу з проблеми розвитку мови у дітей раннього віку.
2. Розкрити особливості формування активного словника у дітей третього року життя.
3. Вивчити методику використання малих фольклорних творів у роботі з дітьми третього року життя.
4. Експериментально дослідити вплив малих фольклорних творів на розвиток активного словника у дітей третього року життя.
5. Розробити методичні рекомендації щодо використання малих фольклорних творів у роботі з дітьми третього року життя.
Методи дослідження:
• Теоретичні: аналіз психолого-педагогічної літератури, узагальнення передового педагогічного досвіду.
• Емпіричні: спостереження, бесіда, педагогічний експеримент.
• Методи обробки результатів: кількісний та якісний аналіз даних.
Наукова новизна дослідження: Полягає в розробці методики використання малих фольклорних творів з урахуванням вікових та психологічних особливостей дітей третього року життя, спрямованої на розвиток їх активного словника.
Практична значимість дослідження: Результати дослідження можуть бути використані вихователями дошкільних закладів, педагогами раннього розвитку, батьками для розвитку активного словника у дітей третього року життя засобом малих фольклорних творів.
Структура роботи: Курсова робота складається з двох розділів, вступу, висновків та списку використаних джерел.
Інші роботи з даної категорії: