Зразок роботи
Сьогодні невід’ємною частиною успішного бізнесу є міжнародні переговори, які, як правило, проводяться англійською мовою. Будь-яка людина все частіше стикається з необхідністю спілкуватися англійською у повсякденному житті: при заповненні заяв, анкет, під час подорожі та листування, на роботі тощо. Сучасний світ вимагає знання іноземних мов, тому цим і обумовлено вивчення англійської в дитячих садочках, школах, університетах, вже не кажучи про численні мовні школи та курси. Вивчення англійської може бути значно цікавішим та простішим, якщо під час навчання використовувати анекдоти, загадки, смішні висловлювання, жарти, дотепні вирази, відео та аудіо матеріали.
Для вивчення іноземних мов гумор може мати важливе значення, оскільки через вплив на емоції він здатний активізувати навчальний процес. Учителям, які використовують смішну, дотепну і несподівану промову або жести, легше створити активне освітнє середовище.
Актуальність теми бакалаврської роботи визначається потребою удосконалити ефективні методи навчання іноземних мов, які б мотивували учнів до їх вивчення.
Вплив гумору на уроках іноземної мови досліджували такі науковці як Старовойтенко Н., Дудник Н., Кретова О., Вулард Г., Почепцов Г., Шмітц Дж., Моррісон М., Каплан Р., Бойл Г., Лозова О., Заворотна О., Анастазі А., Безруких М., Божович Л., Виготський Л., Венгер О., Запорожець О., Панько Є., Мельничук К., Савченко О., Сухомлинський В., Шванцар І., Кравчук Л., Довгуй Я., Леунг Б., Кінцанс Б., Білецька О., Лоджук Н. та багато інших.
Об’єктом дослідження є вплив гумору на формування активного освітнього середовища
Предметом дослідження є особливості використання гумористичних текстів на уроках англійської мови.
Матеріалом дослідження є наукові роботи, що розкривають особливості навчання іноземних мов з використанням гумористичних текстів.
Мета роботи полягає у дослідженні використання гумористичних текстів на заняттях з англійської мови.
Завдання дослідження:
• охарактеризувати особливості навчання з використанням елементів гумору;
• з’ясувати вплив гумористичних текстів на пізнавальні здібності учнів;
• дослідити ефективність використання гумористичних текстів.
Під час проведення цього дослідження були використані такі методи як аналітичний метод, метод узагальнення а також метод педагогічного експерименту.
Практичне значення бакалаврської роботи полягає в можливості використовувати її результати під час навчання іноземних мов.