0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Гумористичні тексти на уроках англійської мови (ID:1057655)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 26
Рік виконання: 2019
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ГУМОРУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ 6 1.1 Характеристика навчання з елементами гумору 6 1.2 Вплив та стратегії використання гумору в навчанні. 9 РОЗДІЛ 2 СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ ГУМОРИСТИЧНИХ ТЕКСТІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 2.1 Ефективність використання гумористичних текстів 2.2 Використання гумористичних текстів під час педагогічної практики у Школі європейських мов ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сьогодні невід’ємною частиною успішного бізнесу є міжнародні переговори, які, як правило, проводяться англійською мовою. Будь-яка людина все частіше стикається з необхідністю спілкуватися англійською у повсякденному житті: при заповненні заяв, анкет, під час подорожі та листування, на роботі тощо. Сучасний світ вимагає знання іноземних мов, тому цим і обумовлено вивчення англійської в дитячих садочках, школах, університетах, вже не кажучи про численні мовні школи та курси. Вивчення англійської може бути значно цікавішим та простішим, якщо під час навчання використовувати анекдоти, загадки, смішні висловлювання, жарти, дотепні вирази, відео та аудіо матеріали. Для вивчення іноземних мов гумор може мати важливе значення, оскільки через вплив на емоції він здатний активізувати навчальний процес. Учителям, які використовують смішну, дотепну і несподівану промову або жести, легше створити активне освітнє середовище. Актуальність теми бакалаврської роботи визначається потребою удосконалити ефективні методи навчання іноземних мов, які б мотивували учнів до їх вивчення. Вплив гумору на уроках іноземної мови досліджували такі науковці як Старовойтенко Н., Дудник Н., Кретова О., Вулард Г., Почепцов Г., Шмітц Дж., Моррісон М., Каплан Р., Бойл Г., Лозова О., Заворотна О., Анастазі А., Безруких М., Божович Л., Виготський Л., Венгер О., Запорожець О., Панько Є., Мельничук К., Савченко О., Сухомлинський В., Шванцар І., Кравчук Л., Довгуй Я., Леунг Б., Кінцанс Б., Білецька О., Лоджук Н. та багато інших. Об’єктом дослідження є вплив гумору на формування активного освітнього середовища Предметом дослідження є особливості використання гумористичних текстів на уроках англійської мови. Матеріалом дослідження є наукові роботи, що розкривають особливості навчання іноземних мов з використанням гумористичних текстів. Мета роботи полягає у дослідженні використання гумористичних текстів на заняттях з англійської мови. Завдання дослідження: • охарактеризувати особливості навчання з використанням елементів гумору; • з’ясувати вплив гумористичних текстів на пізнавальні здібності учнів; • дослідити ефективність використання гумористичних текстів. Під час проведення цього дослідження були використані такі методи як аналітичний метод, метод узагальнення а також метод педагогічного експерименту. Практичне значення бакалаврської роботи полягає в можливості використовувати її результати під час навчання іноземних мов.