0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стилістичні особливості мови сучасної реклами (ID:1217965)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 36
Рік виконання: 2024
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………… РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВЖИВАННЯ МОВИ В СУЧАСНІЙ РЕКЛАМІ……………………………………………………………………..….. 1.1 Поняття рекламного тексту…………………………………………………. 1.2 Класифікація лексики у мові реклами………………………………...…… РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПРЕСИВНОСТІ У РЕКЛАМІ……………... 2.1 Особливості мовних функцій реклами…………………………………….. 2.2 Специфіка мовного коду……………………………………………………. 2.3 Зміст поняття «слоган» у рекламному тексті телебачення……………..… РОЗДІЛ ІІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ МОВИ РЕКЛАМИ НА ТЕЛЕБАЧЕННІ……... 3.1 Аналіз рекламних текстів та слоганів на телебаченні…………………….. 3.2 Особливості рекламного мовлення сучасного українського телебачення. ВИСНОВОК……………………………………………………………………… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП До кінця 20 ст. за допомогою засобів масової комунікації реклама стала єдиною глобальною індустрією, в якій працюють тисячі людей. Історія рекламних технологій пережила еволюцію від масової реклами до сегментації споживчої аудиторії на так звані цільові групи. У сучасному суспільстві реклама є одночасно потужною галуззю індустрії та продуктом її діяльності з просування їх шляхом забезпечення потенційних одержувачів рекламних повідомлень інформацією про товари чи послуги. Потреба суспільства в розумінні та концептуалізації реклами втілена в різних дискурсах, присвячених цьому феномену. Реклама є предметом багатьох дискусій серед науковців, законодавців, політиків, культурологів, піарників та лінгвістів. Реклама відіграє важливу роль у житті людини. Вона була реалізована непомітно і поступово став невід’ємною частиною нашого життя. Де б ми не були і що б не робили, реклама завжди з нами. Це плакати, стенди, плакати, вітрини, календарі та буклети. Вона назавжди домінувала на телебаченні та радіо, в газетах і журналах та в Інтернеті. Реклама – складна діяльність людини. Рекламна інформація формуються таким чином, щоб впливати на підсвідомість людини. Реклама стала групою, яка охоплює практично всі сфери нашого життя. Фахівці з реклами в місцях продажу товарів поділяють різні способи реклами на періодичну, пряму, телевізійну та візуальну. Крім того, всі рекламні засоби поділяються на внутрішні та зовнішні, тобто в залежності від того, куди за допомогою цих засобів звертаються до потенційних покупців. Мова реклами - це мова підсвідомості. Ідея прямого звернення до споживачів стосується не лише реклами промислових товарів. Реклама товарів широкого вжитку «пробиває» образи товарів у підсвідомість людей, створюючи свої символи та образи. Що стосується особливостей мови рекламних текстів, то такі дослідження важливі не тільки через широке поширення цього явища, а й через важливість достовірності відображення навколишньої дійсності при перекладі з української чи інших мов. Крім того, подібні дослідження мають велике значення для розвитку рекламної науки та вдосконалення процесу адекватного перекладу рекламних текстів у всіх напрямках. У всьому цьому полягає актуальність даної роботи. В умовах стрімких змін у сучасному суспільстві все більш актуальною стає проблема пошуку характеристик національної реклами. Адже важко уявити сучасне життя без реклами. Вона скрізь, де б ми не були: на вулиці, в магазині, в транспорті, на телебаченні, на концертах і в найнесподіваніших місцях. Реклама є одним із найважливіших елементів маркетингової комунікації та ефективним засобом впливу на споживача в процесі комунікації, тому вивчення мови сучасної реклами має особливе практичне значення. Адже саме вдалий і правильно підібраний супровід рекламного тексту сприяє його ефективному впливу на підсвідомість споживача. Сьогодні актуальним є вивчення механізму мовного впливу рекламних текстів, аналіз мовних засобів, на яких базуються логічні та емоційні аргументи в рекламі, переконання й спонукання аудиторії до дії, забезпечення запам’ятовуваності рекламних текстів. Мета курсової роботи полягає в дослідженні особливостей мови в рекламі на телебаченні. Поставлена мета передбачає вирішення наступних завдань:  Дослідити сутність рекламного тексту;  Проаналізувати види лексики у мові реклами;  Обгрунтувати особливості мовних функцій реклами;  Дослідити специфіку мовного коду;  Дослідити зміст поняття «слоган» у рекламному тексті телебачення;  Проаналізувати рекламні тексти та слогани на телебаченні;  Дослідити особливості рекламного мовлення сучасного українського телебачення. Досліджуваний матеріал - це мова телевізійної реклами протягом останніх кількох десятиліть. Об’єктом дослідження є процес формування сучасної мови реклами телебачення. Предметом аналізу є структурно-функціональні характеристики мовних одиниць сучасної реклами. Основними методами дослідження є описовий, структурно-семантичний і семантико-стилістичний, а також методи систематизації та класифікації мовних явищ. Матеріали та отримані результати можуть знайти практичне застосування в курсах лексикології, морфеміки, словотвору та граматики сучасної української літературної мови, а також у стилістичних курсах, курсах та факультативах з української мови під час вивчення мов сучасних ЗМІ. Структура курсової роботи. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, що налічують 23 пункти. Загальний обсяг курсової роботи становить 36 сторінок, обсяг осново тексту – 32 сторінки.