Зразок роботи
ДО РОБОТИ ДОДАЮ ДОПОВІДЬ ТА ПРЕЗЕНТАЦІЮ НА ЗАХИСТ!
ВСТУП
Актуальність теми. Рекламний дискурс має важливе значення у філологічній науці як з теоретичної, так і з практичної точки зору завдяки своєму впливу на споживачів. Ефективність рекламних текстів значною мірою залежить від грамотного застосування мовних норм, точності та лаконічності фраз, які є ключовими елементами успішного позиціонування бренду або продукту.
Актуальність теми дослідження зумовлена швидким зростанням впливу рекламної сфери, що спричиняє встановлення нових стандартів для аудіовізуальних компонентів у цій галузі. Постійне вдосконалення дизайну та структури рекламних текстів створює необхідність більш глибокого аналізу коротких текстів та їхніх виражальних засобів, які мають стратегічне значення для впливу на сучасного споживача.
Різноманітні аспекти лінгвостилістичних вимірів рекламного дискурсу розглядаються у працях таких учених, як етнографи (І. Аксаков, В. Гнатюк, М. Максимович, В. Милорадович, М. Пазяк, Т. Рильський, Ф. Рильський, М. Сумцов, І. Франко), філософи (Ж. Бодрійяр, Ж. Дерріда, О. Лосєв, Ю. Лотман, Дж. Остін, Д. Серл, Г. Сковорода, К.-Л. Стросс, М. Фуко, М. Гайдеггер), історики (М. Грушевський, М. Костомаров, І. Крип’якевич, В. Мацєжинський, М. Тангейт, Н. Яковенко), фахівці з реклами та маркетингу (Ф. Еркенова, Дж. Левінсон, А. Лященко, Д. Огілві, Є. Ромат, В. Музикант), літературознавці (М. Бахтін, Д. Чижевський, Ю. Шевельов, В. Шевчук), а також етнологи та націологи (О. Донченко, Р. Кісь, З. Лановик, М. Лановик, Ю. Романенко, А. Скрипник та інші).
Об’єктом дослідження є комунікативні стратегії захоплення уваги у сучасному англомовному дискурсі.
Предметом дослідження є комунікативні стратегії створення рекламного тексту.
Мета дослідження полягає у досліджені особливостей комунікативних стратегій захоплення уваги у сучасному англомовному дискурсі.
Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:
1) дати характеристику лінгвостилістичних особливостей рекламного дискурсу;
2) розглянути комунікативні стратегії створення рекламного тексту;
3) дослідити стратегії текстотворення англомовної реклами;
4) проаналізувати використання комунікативних стратегії в англомовному рекламному дискурсі;
5) дослідити специфіку засобів захоплення уваги в англомовній рекламі.
Матеріалом дослідження дослідження слугувавли англомовні рекламні слогани та тексти з англомовних Інтернет-сайтів.
Для досягнення мети і вирішення поставлених задач були використані такі методи: загальнонаукові – аналіз, синтез, узагальнення – для уточнення теоретичних засад і формування висновків дослідження; лінгвістичні методи: метод аналізу словникових дефініцій – для з’ясування значення аналізованих термінологічних одиниць; синтаксичний та лексичний аналіз (для виокремлення особливостей комунікативних стратегії в англомовному регламному дискурсі), зіставний, описовий та дискурсивний методи.
Практичне значення матеріали дослідження можуть бути використані при написанні курсових і кваліфікаційних робіт, на семінарських заняттях з англійської філології, аналізу та інтерпретації публіцистичного тексту та підготовки навчальних посібників для старшокласників і студентів.
Наукова новизна дослідження одержаних результатів полягає в тому, що у роботі проаналізовано особливості комунікативних стратегій захоплення уваги у сучасному англомовному дискурсі.
Апробація результатів дослідження. Основні положення та результати роботи представлені у виступі на ….
Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, списку використаних джерел.
.